Iisalmi & Lähikunnat

VilliWiikari pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:24 Red Dragon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:55 VilliWiikari kirjoitti:
Vieläkö ehtisi mukaan? nyt eka kertaa kurkkasin tänne osioon :ashamed:
Kyllä ehtii! :wave:

Tervetuloa! :hug:
Jospa niin paljon pokkaa löytyisi! :snotty: Kahden lapsosen kanssa tulisin.Muut ovat koulussa! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 22:48 VilliWiikari pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:24 Red Dragon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:55 VilliWiikari kirjoitti:
Vieläkö ehtisi mukaan? nyt eka kertaa kurkkasin tänne osioon :ashamed:
Kyllä ehtii! :wave:

Tervetuloa! :hug:
Jospa niin paljon pokkaa löytyisi! :snotty: Kahden lapsosen kanssa tulisin.Muut ovat koulussa! =)
Kyllä löytyy ja tulehan lapsosten kanssa! Lämpimästi tervetulloo! :wave:
 
archie
Ööö, sitä vaan mietin uskaltaiskohan tällänen ikäloppu mukaan kun työ kaikki muut tunnutte olevan niin paljon nuorempia? Itse siis vm. -69 ja muksut -02 ja 03. Tunnettekos te kaikki jo toisenne entuudestaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 13:03 archie kirjoitti:
Ööö, sitä vaan mietin uskaltaiskohan tällänen ikäloppu mukaan kun työ kaikki muut tunnutte olevan niin paljon nuorempia? Itse siis vm. -69 ja muksut -02 ja 03. Tunnettekos te kaikki jo toisenne entuudestaan?
Eiku mukaan vaan!! Tervetuloa! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 16:58 Justiina Puupää kirjoitti:
Hei mä olen vielä vanhempi. Mulle tuli Kuopioon lähtö lauantai päiväksi,pitäis käydä pari juttua hakemassa,mutta jatkossa jos vielä tapaatte olen tulossa mukaan.
Voi harmi, kun et pääse tulemaan. Mutta sitten seuraavalla kerralla sitten!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 16:58 Justiina Puupää kirjoitti:
Hei mä olen vielä vanhempi. Mulle tuli Kuopioon lähtö lauantai päiväksi,pitäis käydä pari juttua hakemassa,mutta jatkossa jos vielä tapaatte olen tulossa mukaan.
Voihan kökkö :( Siut olisin niin mieluusti kans tavannu :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 14:43 Justiina Puupää kirjoitti:
Minä sitten kyselen miten tapaaminen meni,joten muistakaahan vielä lauantain jälkeen käydä kommentoimassa tässä osiossa! :wave:
Myöpä käydään kommentoimassa =) .
Eihän sitä tiedä jos vaik hyvin tullaan juttuun, ni vaik kerran kuukaudes tai joka toinen kuukausi ruvettais treffaamaan toisiamme ?=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 16:40 päksy75 kirjoitti:
Treffataanko siin mäkkärin edessä vai? Joitain tuntomerkkejä...oon aikasta "ujo" tulee itekseen sinne palloilee :ashamed:
no, tuo vois olla ihan hyvä idea. Tässä itsekin pähkäilin, että mistähän me tunnistetaan toisemme =). Olleen siinä savonkadun puoleisella ovella (jos on terassi). Itse otan molemmat lapset mukaan, jos toinen ei oo siin aikaan jo nukkumas ja sisko lähtee myös mukaan lapsenlikax.
 
:LOL: :LOL: huomasin et kirjoitin tuolla lasten olevan koulussa lauantaina :whistle: tosiaan,yritän tulla.Toivottavsti tunnistan teitä :ashamed: Mutta varmasti otan osan lapsosista mukaan..mies patistaa tulemaan...ku ei oo tätä elämää neljän seinän sisällä B)
 
en sitten päässyt kun auto vietiin pihasta ja toinen seisonnassa :/ Ois ollu niin kiva nähdä uusia naamoja ja saada arkeen piristystä.Mutta jos jotakin kiinostaa niin aika usein käyn iisalmessa niin ois kiva nähdä? vaikka ihan viikolla jossain joku?
Ja mesekin löytyy niin vois sielä jutskailla myös! Laittakaa yytä! :wave:
 

Yhteistyössä