Kiuruvedeltä.Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 20:12 Red Dragon kirjoitti:\No, sillo tuut yksinään! Ootkos sie täältä iisalmesta vai lähikunnasta?Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 20:10 JuiceFani kirjoitti:Mulla taitaaki kyl olla lapset just sillon isällään. Pitää kattoo tuleeko lähettyä.
Kyllä ehtii! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:55 VilliWiikari kirjoitti:Vieläkö ehtisi mukaan? nyt eka kertaa kurkkasin tänne osioon :ashamed:
Jospa niin paljon pokkaa löytyisi! :snotty: Kahden lapsosen kanssa tulisin.Muut ovat koulussa! =)Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:24 Red Dragon kirjoitti:\Kyllä ehtii! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:55 VilliWiikari kirjoitti:Vieläkö ehtisi mukaan? nyt eka kertaa kurkkasin tänne osioon :ashamed:
Tervetuloa! :hug:
Kyllä löytyy ja tulehan lapsosten kanssa! Lämpimästi tervetulloo! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 22:48 VilliWiikari pikana kirjoitti:\Jospa niin paljon pokkaa löytyisi! :snotty: Kahden lapsosen kanssa tulisin.Muut ovat koulussa! =)Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:24 Red Dragon kirjoitti:\Kyllä ehtii! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:55 VilliWiikari kirjoitti:Vieläkö ehtisi mukaan? nyt eka kertaa kurkkasin tänne osioon :ashamed:
Tervetuloa! :hug:
Eiku mukaan vaan!! Tervetuloa! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 13:03 archie kirjoitti:Ööö, sitä vaan mietin uskaltaiskohan tällänen ikäloppu mukaan kun työ kaikki muut tunnutte olevan niin paljon nuorempia? Itse siis vm. -69 ja muksut -02 ja 03. Tunnettekos te kaikki jo toisenne entuudestaan?
Kunpa pääsisit mukaan tulemaan!Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 15:50 Riipputisurupuska kirjoitti:Tullaan elleivät ole töitä laitelleet..Just harjoittelun aloitin toises paikas...
Päksy kyllä tietää.... =) =)
Voi harmi, kun et pääse tulemaan. Mutta sitten seuraavalla kerralla sitten!Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 16:58 Justiina Puupää kirjoitti:Hei mä olen vielä vanhempi. Mulle tuli Kuopioon lähtö lauantai päiväksi,pitäis käydä pari juttua hakemassa,mutta jatkossa jos vielä tapaatte olen tulossa mukaan.
Voihan kökkö Siut olisin niin mieluusti kans tavannu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 16:58 Justiina Puupää kirjoitti:Hei mä olen vielä vanhempi. Mulle tuli Kuopioon lähtö lauantai päiväksi,pitäis käydä pari juttua hakemassa,mutta jatkossa jos vielä tapaatte olen tulossa mukaan.
Myöpä käydään kommentoimassa =) .Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 14:43 Justiina Puupää kirjoitti:Minä sitten kyselen miten tapaaminen meni,joten muistakaahan vielä lauantain jälkeen käydä kommentoimassa tässä osiossa! :wave:
no, tuo vois olla ihan hyvä idea. Tässä itsekin pähkäilin, että mistähän me tunnistetaan toisemme =). Olleen siinä savonkadun puoleisella ovella (jos on terassi). Itse otan molemmat lapset mukaan, jos toinen ei oo siin aikaan jo nukkumas ja sisko lähtee myös mukaan lapsenlikax.Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 16:40 päksy75 kirjoitti:Treffataanko siin mäkkärin edessä vai? Joitain tuntomerkkejä...oon aikasta "ujo" tulee itekseen sinne palloilee :ashamed: