Iisalmi & Lähikunnat

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 12:22 Päksy75 kirjoitti:
Juu..kiits. Jonkinverran pääs hahmottaa et missäpäin se siellä on.......Kaippa sieltä löytyy siihen aikoihin parkkipaikkojaki, ettei liian kauas tartteis autoa jättää.... ;)
No, kylllä siin iha vieres o parkkipaikkoja (ainakin yleensä).
Mutta kunpa nyt muutkin halukkaat tulisivat ilmoittamaan oman mielipiteensä asiaan, että missä haluaisivat tavata. Ja käykö tuo minun ehdottamani päivämäärä. En nimitätin ihan yksin lasten kanssa haluaisi saapua paikalle :LOL: :whistle: ;)

Halloota...Vieläkö mukaan huolitaan???

Mistä viikonlopusta on kyse??
Pääsiäisviikonloppuna olen töissä lauantain, mutta pe ja ma vapaat...
Seuraava vloppu vielä auki...

Laittakaa RD ja Päksy tietoa kännyyn jos en täällä ehdi poukkoilla... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 17:24 Riipputisurupuska kirjoitti:
Halloota...Vieläkö mukaan huolitaan???

Mistä viikonlopusta on kyse??
Pääsiäisviikonloppuna olen töissä lauantain, mutta pe ja ma vapaat...
Seuraava vloppu vielä auki...

Laittakaa RD ja Päksy tietoa kännyyn jos en täällä ehdi poukkoilla... :D
Eli 29.4 Paikka ja aika on viel avoin. Kulttuurikeskusta, mäkkärii o ehotettu. Joten ehdotuksia otetaan vastaan!

Voi jessus...mun täytyy sit ennen tuota meeting-päivää tulla sinne pyörimään ja tutkii joka kadun kulma :ashamed: :(
Ei tarttee sit pyöriä ku puolukka ..............löytäs ees eksymättä perille :eek:
Taianpa jättää muksut ihan reissusta kokonaan ja hilpasen ite sinne =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 19:25 päksy75 kirjoitti:
Voi jessus...mun täytyy sit ennen tuota meeting-päivää tulla sinne pyörimään ja tutkii joka kadun kulma :ashamed: :(
Ei tarttee sit pyöriä ku puolukka ..............löytäs ees eksymättä perille :eek:
Taianpa jättää muksut ihan reissusta kokonaan ja hilpasen ite sinne =)
Ihan helppo sinne on löytää!

http://www.mcdonalds.fi/ravintolat/ravintolat_uusi.php?mc_id=078

Eli Tapaaminen On Lauantaina 29.4.2006 klo 12.00 Mäkkärillä (Pohjolankatu 3).

Mäkkäri löytyy pääkadun eli Pohjolankadun varrelta. Sisäänpääsy on sekä pohjolankadun puolelta että Savonkadun puolelta.

Kaikki On Tervetulleita Tapaamiseen! Nähdään Silloin! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 19:43 JuiceFani kirjoitti:
Minkäikäsiä lapsia teillä on?? Ja ottaako kaikki lapset mukaan??? Itellä on 8/97 tyttö ja 5/99 poika.
itellä on 12.3.04 ja 9.9.05 syntyneet tytöt ja mahdollisesti yritän molemmat ottaa mukaan, mutta jos molempia e ota ni ainakin jomman kumman =).

Tervetuloa mukaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 23:21 Taika kirjoitti:
[Pääseekö vielä porukkaan mukaan?! Luin just vasta tämän ilmoituksen ja mulla olis näillä näkymin la 29.4 vapaa! Ottaako kukaan muu lapsia mukaan? Mun melkein olis otettava.
Tervetuloa Mukaan! Kaikki halukkaat ovat tervetulleita! Minä otan jomman kumman lapsista tai molemmat lapset mukaan.

Nähdään siis lauantaina!

Yhteistyössä