Iisalmi & Lähikunnat

Ajattelin tässä itse laittaa tällaisen tiedustelun pystyyn, että kokoonnuttaisiinko mekin? Vaikka täällä Iisalmessa, minulla ei ole ainakaan mahdollisuutta lähteä toiselle paikkakunnalle.

Eli olisiko halukkaita kokoontumiseen? Jos on, niin milloin ja missä olisi sopiva ajankohta?
 
Ens viikon jälkeen passais ihan hyvin...auto menee ens torstaina laitettavaksi. Jospa se sitten pitäis nesteet sisällään. Iisalmen paikoista mulla ei oikein oo mitään hajuakaaan, ku ei täs oo silleen päässy siellä pyörimään, ku ainoat pak. kauppareissut =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 13:34 Holly kirjoitti:
Täällä olis yks iisalmen lähikunnasta, taitasin ehkä olla niin saamaton, että lähtisin tämän lapsikatraan kanssa "sinne asti" tapaamisiin :whistle:
Mutta eihän sitä koskaan tiedä.... =)
Tervetuloa Mukaan Tapaamiseen Vaan! Rohkeasti Mukaan Vain! :wave:
 
Viikonloppu sopis mullekin paremmin.....likka on eskarissa 9-13 arkisin, joten ei olis hirveesti aikaa olla siellä päin, ku laskee tunnin suuntaansa matkoihin. Sais ihan rauhassa turista, ettei heti tartteis lähtee takaspäin ajelee ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 12:10 päksy75 kirjoitti:
Viikonloppu sopis mullekin paremmin.....likka on eskarissa 9-13 arkisin, joten ei olis hirveesti aikaa olla siellä päin, ku laskee tunnin suuntaansa matkoihin. Sais ihan rauhassa turista, ettei heti tartteis lähtee takaspäin ajelee ;)
Tuota ajattelin itsekin. Eli jos olis viikonloppuna, vaik lauantaina klo 12?, mutta mikä lauantai kävis mahdollisimman monelle ja mikä kellonaika olisi hyvä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 18:19 Justiina Puupää kirjoitti:
Olin ajatellut ehdottaa paikaksi sitä Onni ja Ilona kahviota(?) siis sitä MLL:n paikkaa,mutta se ei ole viikonloppuna auki. Entäs kulttuurikeskuksen kahvio??? Siellä olisi tilaa ainakin ympärillä.
Joo, hieno idea! Itselle tuli mieleen tuo Onni & Ilona, mutta sekun ei oo viikonloppuisin auki. Eli kulttuurikeskuksen kahvio olis ihan kiva. Jos ei joku halua sitten jonnekin muualle? Mitä muita paikkoja sitä olisi? Sitä, kun en tiedä minkä ikäisiä lapsia muilla on, hankala valita paikkaa. Eli ideoita vaan kehiin! Mäkkärillä? Kulttiksen kahviossa?

Miten olisi lauantai 29.4.06 klo 12.00 ja paikka on vielä avoin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 12:01 Päksy75 kirjoitti:
Missäs tuo paikka on siellä, mitä on ehotettu ? :whistle: :/ Tuosta lauantaista 29 pv. en osaa viel sanoo mitään......mut sekin selvii, ku isäntä tulee kotiin =)
Eli tarkoitat tuota kulttuurikeskuksen kahviota? Se on kun lähdetään pääovista heti vasemmalle. Siinä on ihan opasteet. Ei siitä voi erehtyä mis se on =)
 

Yhteistyössä