IIIK! Katsokaa, mitä mä löysin kirpparilta

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Onko tällainen edes sallittua, että aloittaja huijaa palstalaiset blogiinsa olemalla kertomatta itse asiaansa palstalla? Enpä usko. Eli nyt aloitukseen laita asiasi!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24489453]Onko tällainen edes sallittua, että aloittaja huijaa palstalaiset blogiinsa olemalla kertomatta itse asiaansa palstalla? Enpä usko. Eli nyt aloitukseen laita asiasi![/QUOTE]

Ja sitten tulee tänne kehumaan miten on ollut paljon kävijöitä blogissa.
 
"höh"
Mitä sä (tai ylipäätään kaikki vastaavat ihmiset) teette kaikilla niillä tavaroilla mitä ostatte kirppiksiltä?? :O Mä en ikinä osta muuta kuin sen mikä on oleellista ja tarpeellista.
 
:)
Kiva tuo peltipurkki! kerään itse samantyylisiä.
Mieki kävin aamulla pikaisesti kirpparilla. Olisi ollu ihanat tyynyt ja pajukori, mutta en ottanut tarpeeksi rahaa mukaan. Huomenna uudestaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="höh";24489531]Mitä sä (tai ylipäätään kaikki vastaavat ihmiset) teette kaikilla niillä tavaroilla mitä ostatte kirppiksiltä?? :O Mä en ikinä osta muuta kuin sen mikä on oleellista ja tarpeellista.[/QUOTE]

No mä nyt en ollenkaan niin älyttömän paljon osta, että voisin vastata tähän. Käyn kirppiksillä muutaman kerran vuodessa. Enimmäkseen ostan just tuollaisia sisustusjuttuja, meillä kun ei ns. perinteisiä tauluja ole juurikaan seinillä.
 
"näinpä"
[QUOTE="vieras";24489453]Onko tällainen edes sallittua, että aloittaja huijaa palstalaiset blogiinsa olemalla kertomatta itse asiaansa palstalla? Enpä usko. Eli nyt aloitukseen laita asiasi![/QUOTE]

Näinpä!!! Sitten kehutaan kuinka paljon blogissa pyörii porukkaa
 
"tirppu"
[QUOTE="höh";24489531]Mitä sä (tai ylipäätään kaikki vastaavat ihmiset) teette kaikilla niillä tavaroilla mitä ostatte kirppiksiltä?? :O Mä en ikinä osta muuta kuin sen mikä on oleellista ja tarpeellista.[/QUOTE]

Mä käyn aika usein kirppareilla, ja ostan sellaista vanhaa vintagetavaraa. Aiemmin kävin ehkä pari kertaa kuussa kirppareille, nyt oon käynyt harvemmin. En yleensä osta sieltä vaatetta tms uudempaa tavaraa lainkaan.Toisaalta, vaikka käy usein kirpputorilta, niin useinhan ei löydä mitään.

Osa tavarasta jää meille, lähinnä sellaisena sisustustavarana siis. Osan ostan suoraan sillä ajatuksella, että tämä menee lahjaksi. Kotona pistän tavaraa myös helposti kiertoon.

Olen esimerkiksi ostanut vanhoja kahvikuppeja. Ja ostan edelleen, jos näen sellaisia joista pidän. Kun löydän uuden, miellyttävän, laitan omista kupeistani eteenpäin sellaisen joka ei niin miellytä. Tiedän, että siskoni ja äitini ottavat niitä mielellään vastaan. Sama koskee muita astioita. Itse asiassa, meillä on hyvin vähän tavaraa vaikka ottaa huomioon sen että käy ahkerasti kirpputorilla :D
 
[QUOTE="vieras";24489608]En minä ole katkera, itse olet naurettava. Täällä houkuttelet porukkaa blogiisi, ja sitten iltaisin innosta kihisten merkkailet tiimarinvihkoon ylös paljonko on kävijöitä ollut, ja kuvittelet olevasi kovinkin taitava kirjoittaja :D[/QUOTE]

Ai, sä teet niin :D. Eipä ole mulle tullut mieleenkään, että noita pitäisi ylös merkitä.
 
[QUOTE="omituinen";24489633]Tuollasta rojua en ottas omiin nurkkiini vaikka maksettas. Rumia ja vievät turhaa tilaa. En ymmärrä tuollasta hamstraamista.[/QUOTE]

No joo, peltipurkki vie tilaa kaapinpäältä tai sisältä, mutta muut tulevat seinälle - eivät siis vie tilaa :). Mutta ei sillä, kaikesta ei ole pakko tykätä. En mäkään voi sietää ysäri-viuhkoja, joita joissakin kodeissa näkee seinillä olevan. Jollekin nekin voi olla aarteita.
 
Minni harmaana
Noita kirjapainokasteja enää harvoin löytää. Omani tilasin Helsingistä joskus 80-luvulla. Minäkin asustan täällä samalla suunnalla, joten mistä kirpulta löydöt teit?
 
"sss"
[QUOTE="vieras";24489494]Ja sitten tulee tänne kehumaan miten on ollut paljon kävijöitä blogissa.[/QUOTE]

niimpä. oli pirun vaikee laittaa ne kuvat tähän sen kummempia lurituksia, ekan jaksoin puoliks lukee ja yhen loppua "Esineeltä pitää kysyä, minne se itse haluaa." WTF
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä