IIIIIKKK!!! NYT pelottaa!!! (Ja syykin selvisi )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä voi olla
- moottorisahamurhaaja
- taviunilta herännyt ja metsästäjän haavoittama karhu
- citykanin mutaatio tappakajaniini
- meksikolainen orkesteri joka soittaa niin huonosti että kuulosi vaurioituu pysyvästi
- kaksi partiolaista myymässä joululta jääneitä pipareita jotka on myrkytetty arsenikilla

Ensimmäinen vaihtoehto on tietysti tähän aikaan vuodesta todennäköisin, kun moni murhaaja on saanut moottorisahan joululahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:o :x Joku on jossain tuolla pihalla!! Valot sytty liiketunnistimella etupihalla, ja olen yksin kotona. En odota ketään tulevaksi vielä ja en uskalla mennä katsoo, et kuka siellä on :ashamed:

:laugh: kello on viis päivällä
eikö teil tosiaan kukaan käy vahingossakaan pihalla koskaan,jos ei oo etukäteen ilmoittanu?

No se tulee joko suoraan ovesta sisään, eli on tuttu, tai sit vieraampi soittaa ovikelloa! (ja mä en mene avaamaan... :ashamed: )

no samallahan sä näät onko siel ketään,jos joku on vaik eksyny,ni älä ala kirkuun ku kysy tarviiko se apua :D

Ei kun mä kipasen tuosta autokatoksen ja terassin kautta häkille, enkä mene etupihalle ollenkaan :ashamed: Päästän koiran irti, niin kyllä se ilmoittaa, jos etupihalla on jotain epämääräistä.

No onhan sulla ne äijän pyssyt. Otat semmosen, aina parempi jos siitä puuttuu lukko (ettet vahingossa ammu ketään) ja sitten vaan pihalle katteleen ketä sielä on :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
No onhan sulla ne äijän pyssyt. Otat semmosen, aina parempi jos siitä puuttuu lukko (ettet vahingossa ammu ketään) ja sitten vaan pihalle katteleen ketä sielä on :D

:laugh: :laugh: KAS kun en ajatellu tuota!!! Mitähän naapurit sanois, jos mä menisin tuohon tienvarteen pokkana haulikko / kivääri kainalossa katsoo, et mikä siellä jytisee... :laugh:

no samallahan sä näät onko siel ketään,jos joku on vaik eksyny,ni älä ala kirkuun ku kysy tarviiko se apua :D

Ei kun mä kipasen tuosta autokatoksen ja terassin kautta häkille, enkä mene etupihalle ollenkaan :ashamed: Päästän koiran irti, niin kyllä se ilmoittaa, jos etupihalla on jotain epämääräistä.

Karhu siellä viimeisiä palasia syö koirastanne

Alkuperäinen kirjoittaja Ota hota!:
Miten joku voi olla noin säikky??

No kuule, minä ainakin olen. Päivälläkin jos ovikello soi , enkä odota ketään niin säikähdän. Pimeän aikaan jos valot syttyy tunnistimella, sydän melkein pysähtyy, niin ja saatikka yöllä jos valot syttyy niin melkein kuolen pelosta / säikähdyksestä. Ei se tarvi kun kerran joku seisoo sun ikkunan takana haulikon kanssa niin toki jää pelkotiloja...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Joku eläin tai tuulenvire.

Saa kyllä tuulla ihan perkeleen lujaa, et liiketunnistin menee päälle...

mut menee kuitenkin, meillon töissä sellanen ja ei syty kyllä kovin herkästi. kerran olin saada p*skahalvauksen kun syttyi mut lunta meni tuulen matkassa sen verran että syttyi siitä...

No meillä syttyy ulkovalo yölläkin liiketunnistimesta, eikä oo kyllä koskaan käynyt mielessä että sielä joku olisi! Me asutaan rivarissa, ja joku saattaa vaikka baarista tulla kotiin ja kävelee ovemme ohi. Auton valot jos osuu tunnistimeen, niin meillä ainakin syttyy, tuuli, eikö tarvitse olla kova tuuli, ainakaan meidän siinä valossa. Eläimet, kissa, linnut, orava, se nyt voi olla melkeen mikä vaan, ja vikana se on joku murhaaja :D Hei rauhotu, sano miehelles, että ottaa sen liiketunnistimen pois päältä, niin säästyt sit monilta, monilta säikähyksiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mikä mikä??

Tässä naapurustossa herättää hämmennystä yks pikku poika, josta kotona viis veisataan, et missä se liikkuu. Oli sit tullu pokkana meidän pihaan, ja tuolla lumikasassa yritti tytön stigalla laskea mäkeä :headwall:

Tulla saa, sillon, kun kutsutaan, mut tän jätkän mukaan kun on usein nää leikkikalutkin vielä lähteny pihoista |O

Yhteistyössä