Voi kiesus että pelottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Oon huomannu saman kuin PikkasenPyöree!Peiton alta ei näy kuin kauhusta pyöreät silmät ja vähän päälakea kun joutuu yksin olemaan yön.Tosin on mulla täällä 3kk vauva ja taskukokoinen koira kotona,mut ei niistä avuksi ole jos joudun kamppailuun jonkun mörön kanssa tupakilla ollessa. :kieh:

Mulla on täällä kaks kissaa ja ne on sellasia arkajalkoja, että niistä ei kyllä oo minkäänvaltakunnan apua |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sairaudentunnoton:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mäkin oon yksin kotona. Mikäköhän siinä on, että kun on yksin, niin ei uskalla nukkua tuuletusikkunat raollaan? Eikä alasti, pakko laittaa jotain päällensä :whistle:

kerran edellisessä kämpässä heräsin yöllä kun telkkari oli päällä. ja se on AINA kiinni kun meen nukkumaan. kun nousin ylös huomasin että olin alasti. ja sängyn vieressä oli mun vaatteet, viikattuna. pikkasen meinas järki mennä ku pelotti niin. tiedä sit..olinko ite ottanu ne pois..vai joku muu.. :| :o

Hyyyi! Olitko ollut dokaamassa, vai olitko ollut ihan selvinpäin nukkumaan käydessä?

ihan selvin päin. karmivaa kyllä. :x

Muistan joskus aikoja sitten, kun asuin himassa, maalla, isossa omakotitalossa...
Olin yksin kotona ja heräsin yöllä siihen, että joku kiipee meidän palotikkaita pitkin ylös, parvekkeelle päästäkseen. Olin ihan hirveen kauhuissani ja juoksin vessaan ja kusin suurinpiirtein housuihini. Koirat haukku ja murisi ja mä lukitsin itseni sinne vessaan... Parvekkeen ovi kävi ja joku tuli sisään... olin ihan paniikissa siellä vessassa. Hetken siellä oltuaan varovasti kurkkasin ja kas, poikaystävänihan se oli (nykyinen mieheni). Voi helvetti että mä säikähdin!

Ei nuo hermosavut ainakaan rauhoittanu yhtään,siellä puskassa rutisi vieläkin. :$ Ootteko huomannu et kun pimeässä tuijottaa jotain epämääräistä tummaa möhkälettä,se alkaa liikkua? :o Milloin minusta tuli tällainen jänishousu? :headwall:

Ei nuo hermosavut ainakaan rauhoittanu yhtään,siellä puskassa rutisi vieläkin. :$ Ootteko huomannu et kun pimeässä tuijottaa jotain epämääräistä tummaa möhkälettä,se alkaa liikkua? :o Milloin minusta tuli tällainen jänishousu? :headwall:

Miäpäs meen kokeilee tuijottaa :D
Johan tässä tekeekin tupakkia mieli

Onneks mulla on koira. Tosin mä en kyl asu korvessa enkä edes omakotitalossa enkä käy tupakkalla. Mut jos mä asusin niin ettei olis koiraa niin varmasti kuuntelisin kaikki risahdukset yms. Kun on koira niin ei ite tarvii kuunnella ku koira kyllä sit kertoo jos tarvii huolestuu. Ja tää koira on viel sellanen että puolustaa kyllä varmasti.

Pihan perällä oleva iso kivenjärkäle alkaa tulla kohti kun sitä tarpeeks pitkään tuijottaa... |O
Ja pihavaloahan ei voi sytyttää,koska se mörkö joka siellä puskassa lymyää,näkee minut siinä valon alla mut minä en näe sitä! |O

juu..näin on. ota seuraavan kerran mukaan jotain terävää tai kovaa. ;)

Mulla kävi kerran niin. Tästä on monta vuotta. Tulin yöllä töistä väsyneenä ja nälkäsenä. Näin tiellä hoipertelevan jonkun sekopään. Ajoin kotiin ja ruperin tekee lämpimiä voileipiä.
Avasin töistä tuomani lehdet ja yht äkkiä joku äijä hyppäs kaiteiden yli ja hakkas ikkunaan. Se näytti ihan andy Mc coyla. Rääkäsin ja menin ulos ovesta ja kysin mikä hätänä. Mies oli eksynyt ja sanoinkin,ettei tänne voi eksyä kun ei täällä mitään ole. Sanoin ,et bussi pysäkki on tuolla ja sinne se meni nukkuu. Nyttemmin onkin sit aidat ja lukittu portti. Eikä ollu Andy :D

Yhteistyössä