IIH.....!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:
nyt matka varattu!! Bulgaria kutsuu 30.heinäkuuta...ihanaa..kylläpä jaksaa arjessa kummasti sitä odotellessa :D B)

Mä kyllä boikotoisin kyseistä maata mm. sen kauheen dokumentin jälkeen joka viime viikolla tuli.. Mutta hyvää matkaa.
 

Yhteistyössä