L
Loka
Vieras
Meitä kutsuu sitten reilun 3 viikon päästä Wasalandia ja Tropiclandia =) Nyt on varattu kahdeksi yöks hotellihuone hotelli Fennosta ( olikohan tuon niminen ? ) ja ajateltiin että ennen vaasaan menoa oltais yksi yö turussa
Mies just soittelee sinne että onko siellä tilaa hotellissa, jos ei niin sitten tehdään vain kahden päivän reissu =)
Niiiiin ihanaa kun välillä tapahtuu jotain kivaaki
Niiiiin ihanaa kun välillä tapahtuu jotain kivaaki