JESSSS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Meitä kutsuu sitten reilun 3 viikon päästä Wasalandia ja Tropiclandia =) Nyt on varattu kahdeksi yöks hotellihuone hotelli Fennosta ( olikohan tuon niminen ? ) ja ajateltiin että ennen vaasaan menoa oltais yksi yö turussa :) Mies just soittelee sinne että onko siellä tilaa hotellissa, jos ei niin sitten tehdään vain kahden päivän reissu =)

Niiiiin ihanaa kun välillä tapahtuu jotain kivaaki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksette menneet sinne tropiclandian hotelliin siellä on pakettitarjous, johon kuuluu noi kummatkin



Fennosta varattiin myöskin paketti mihin kuului kaksi yötä hotellissa, aamiaiset ja liput molempiin paikkoihin.
=)
 

Yhteistyössä