Ärsyttääkö teitä ihmiset,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kestittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kestittäjä

Vieras
jotka kutsuu aina itsensä kylään illalla kun tulet juuri töistä?? Siinäpä se rentouttava ilta menee kahvia keitellessä ja odotellessa että koskas sitä pääsee nukkumaan,jotta jaksaa aamulla taas nousta töihin.
 

Yhteistyössä