Valvotteko koskaan koko yötä ihan muuten vaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis kun lapset ja mies nukkuu ja aamulla kuitenkin lasten kanssa pitää nousta?
Rakastan öistä rauhaa ja tykkään touhuilla itsekseni; lukea, surffailla netissä, ym. Joskus tuntuu ettei malttaisi mennä nukkumaan ollenkaan. Kerran aloin lukea yhtä kirjaa illalla yhdentoista maissa, viiden maissa aamulla kun mies lähti töihin, oli viimeiset sivut menossa. :D Siinäpä sitten kahvia vaan nassuun ja päivän touhuihin. :D

En kyllä koskaan, mä en jaksais päivällä muuten. Kylläkin olen joskus valvonut vaikka kahteen tai ehkä kolmeen jos olen innoissani jotain puuhannut tai katsonnut töllöstä jotain niin kiinnostavaa, mutta todella harvoin. Meillä lapset onneksi nukkuu aina 9-10 että silti ehtii nukkua.
Jaksatko sä siedettävästi sitten seuraavan päivän?

ittelläkin sama ongelma, muksu menee 1 aikaan yöllä nukkuun ja jään itse hillumaan yksin hiljaiseen kämppään , on se kiva välillä ottaa omaa aikaa vaikka siihen meniskin koko yö, ei tarvitse vahtia et kiipeileekö muksu tai laittaako jotain sopimatonta suuhun :D

Mäki rakastan noita yön tunteja ja helposti olen hereillä kahteen asti. Mutta nykyään en enää ole hereillä koko yötä ihan muuten vaan, sinkkuaikoina kyllä useestikin =)

en, valvon vain kun lapset on kipeitä, ambulanssilla menty sairaalaan, korvakipuja, hampaiden tuloa ja joskus alakerran "setä" pitää meteliä(on niin harvoin etten valita kun muuten mukava on, tervehtii jne)

Olis ihanaa mutta en kertakaikkiaan jaksa herätä aamulla töihin jos valvon pidempään kuin klo 23 asti. Nyt kun vielä joutuu heräilemään öisin, niin tarviin kaiken yöunen mitä voin saada. Lapset käy nukkumaan viimeistään 20.30 joten jää siinä pari tuntia aikaa laittaa kaikki valmiiksi aamua varten ja elbailla itse.

en pysyis hereillä vaikka kuinka yrittäisin :D rakastan nukkumista. musta ei oo mitään ihanempaa kuin kaivautua lämpimien vällyjen väliin ja painaa pää pehmeälle tyynylle ja huokaisten alkaa kuvittelemaan kaikkia kivoja juttuja mistä voisi nähdä unta :D

Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Jaksatko sä siedettävästi sitten seuraavan päivän?

Ihan kivasti jaksan seuraavan päivän.... mutta seuraavana iltana uni kyllä kutsuu jo viimeistään yhdeksältä. :D Muutenkin olen vähäuninen; menen nukkumaan yhden kahden välillä ja heräilen aamulla kasilta.