Ihon kutiaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinterella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinterella

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
1 115
0
36
Mistähän voi johtua kun mulla alkaa aina illalla töiden jälkeen kutiseen jalkoja ihan hirveästi. Ei auta pesu eikä rasvaus. Samalla iholle nousee pieniä näppyjä jotka katoaa kun kutina loppuu.
Mulla on nikkeliallergia, mutta en mä sellaista työtä kuitenkaan tee että niitä kolikoita housuihin keräisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Mistähän voi johtua kun mulla alkaa aina illalla töiden jälkeen kutiseen jalkoja ihan hirveästi. Ei auta pesu eikä rasvaus. Samalla iholle nousee pieniä näppyjä jotka katoaa kun kutina loppuu.
Mulla on nikkeliallergia, mutta en mä sellaista työtä kuitenkaan tee että niitä kolikoita housuihin keräisin. :D

Homealtistus :/

Voi rähmä! Meillä töissä tehtiin iso remontti ja kaikki kosteus ym mittaukset, noin vuosi sitte eikä mitään löytyny... Pitäis varmaan käydä lääkärissä näyttään tai siis ottaan verikokeet...
Yks asiakas joku pari viikkoa sitten sano että teillä on täällä tosi pistävä haju, mutta se jotenki sivuutettiin..
Enkä mä mitään hometta osannu edes kuvitella. Enkä ole mitään outoa hajua huomannu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Voi rähmä! Meillä töissä tehtiin iso remontti ja kaikki kosteus ym mittaukset, noin vuosi sitte eikä mitään löytyny... Pitäis varmaan käydä lääkärissä näyttään tai siis ottaan verikokeet...
Yks asiakas joku pari viikkoa sitten sano että teillä on täällä tosi pistävä haju, mutta se jotenki sivuutettiin..
Enkä mä mitään hometta osannu edes kuvitella. Enkä ole mitään outoa hajua huomannu.
Yleensä jos on hometta,siinä tulee sellanen kellarimainen haju.Mun ex-työmaalla oli hometta ja just semmonen tunkkanen haju.Siellä oli työntekijöillä iho-oireita,hengitystieoireita,silmät ja nenä vuosivat,yskitti.Mulla lähinnä silmät aina arastivat,kuin olis ollu roskia täynnä :( Ja mikä pahinta,asialle ei tehdä juuri mitään :o

Mulla on parin päivän päästä 3 päivän vapaa ja pitääpä katsoa alkaako samalla lailla kutiaan kuitenki..

Samassa rakennuksessa on apteekki joten jos home-epäily tulee niin se on pakko tutkia kunnolla. Jotain positiivista työpaikan sijainnissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
suosittelen ihotautilààkàrillà kàyntià ja niiden nàppyjen nàyttàmistà. làhteekò ne muuten itsestààn pois?

Kun niitä näppyjä ei ole muuta kuin silloin ku alkaa kutiamaan! Reidessä on ylleensä sellainen näppy"ryteikkö" siis tosi monta näppyä ihan vierivieressä.