iho ei enää kestä sheivaamista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bbbb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bbbb

Vieras
Pitääkö nyt vaan tottua pitämään puskaa?
Mitään alapään sokerointi palveluja ei ole saatavilla täällä päin.
Ostin itse sitten jonkinlaista sokerointi mössöä mutta sen käyttö on todella vaikeaa,
sitä töhnää ei meinaa koskaan saada sellaiseen koostumukseen että sillä vois jotain
poistaakin.

No miksi et pitäisi puskaa? Se kai on ihan normi juttu aikuisella ja sen verran leikkaa vaikka saksille ettei sivusta näy.

Pitääkö nyt vaan tottua pitämään puskaa?
Mitään alapään sokerointi palveluja ei ole saatavilla täällä päin.
Ostin itse sitten jonkinlaista sokerointi mössöä mutta sen käyttö on todella vaikeaa,
sitä töhnää ei meinaa koskaan saada sellaiseen koostumukseen että sillä vois jotain
poistaakin.

bikinirajat ja häpykumpu ny kestää sheivaamisen joten kuten. Häpyhuulet ei sitten meinaa millään, iho on nissä niin paperin ohutta ja karvoja on ihan limakalvojen rajalla...

Veetin tuotteista saan allergiaoireita.

Eikö epilaattorilla ole vaikeaa/työlästä kivuliasta?

MIksei kestä sheivaamista? Niikö on ainakin rfsu:lta kaikenlaisia hoitovoiteita ettei tule sisäänpäinkasvaneita karvoja ja muita :)

Ja tuolle, että "pidä se puska, anna rehottaa, niin muutkin aikuiset tekee", niin vertaisin tätä asiaa miesten partaan. Jotkut tykkääettä rehottaa, jotkut tykkää vähästä ja jotkut haluaa olla ilman. Kyllä mä toivoisin, että mieheni sen parran ajaisi eikä alkaisi vaan kasvattelemaan. Yritettäisiin yhdessä keksiä keino, mites se iho ei vahingoidu siitä ajamisesta.

[QUOTE="siis";27734387]Etkö sä tiedä mikä on epilaattori :D[/QUOTE]

Se on sellainen suriseva helvetinkone, jolla rääkkään itseäni parin viikon välein. Ei ehkä parasta suomea pistää vaan kysymysmerkki substantiivin perään ja kuvitella, että se sellaisenaan toimittaisi kokonaisen lauseen virkaa.

Yritetäänpä uudestaan: "Kestäisikö ihosi paremmin epilointia?"

Oliko, "siis", parempi?

[QUOTE="vieras";27734510]MIksei kestä sheivaamista? Niikö on ainakin rfsu:lta kaikenlaisia hoitovoiteita ettei tule sisäänpäinkasvaneita karvoja ja muita :)

Ja tuolle, että "pidä se puska, anna rehottaa, niin muutkin aikuiset tekee", niin vertaisin tätä asiaa miesten partaan. Jotkut tykkääettä rehottaa, jotkut tykkää vähästä ja jotkut haluaa olla ilman. Kyllä mä toivoisin, että mieheni sen parran ajaisi eikä alkaisi vaan kasvattelemaan. Yritettäisiin yhdessä keksiä keino, mites se iho ei vahingoidu siitä ajamisesta.[/QUOTE]

ohut, herkkä, kuiva iho... ja tuossa ylempänäkin kerroin kans millaista ongelmaa on.. lisäks kun sitä pitäis sheivata joka päivä.. sänki on heti seuraavana päivänä.

bikinirajat ja häpykumpu ny kestää sheivaamisen joten kuten. Häpyhuulet ei sitten meinaa millään, iho on nissä niin paperin ohutta ja karvoja on ihan limakalvojen rajalla...

Veetin tuotteista saan allergiaoireita.

Eikö epilaattorilla ole vaikeaa/työlästä kivuliasta?

Epilaattorilla ajaminen on mulle ainakin tosi tuskasta.

Mulla nimenomaan häpyhuulet ei ole koskaan reagoineet mitenkään. Ainoastaan häpykumpu joskus alussa ei tykännyt ja punoitti ja näppylöitä yms. Oletko kokeillut ihan öljytä vaikka ceridalilla ennen sheivaamista? Mitä yleensä käytät vaahtona jos veetin ei käy? Mä kyllä ajelen ihan suihkun alla vedessä, mutta mulla ei ole yhtään herkkä, joten onnistuu.

ohut, herkkä, kuiva iho... ja tuossa ylempänäkin kerroin kans millaista ongelmaa on.. lisäks kun sitä pitäis sheivata joka päivä.. sänki on heti seuraavana päivänä.

Mulla on myös sänki heti seuraavana päivänä. Mulla myös aika "paksut" karvat eli ei mitään hentoa. Vaikea siis irrottaa epilaattorilla.

Kuivaan ihoon suosittelisin siis sitä apteekin ceridalia kokeeksi. Siis ihan muutenkin kun sheivatessa. Pehmentää ihoa. Käytetään vaikka mihin vaivaan. Korviin, lapsille vaippaihottumiin yms. Olen käyttänyt myös ärtyneelle iholle alapäähän. Eli siis vihreävalkoinen pullo josta suihkutetaan.

Ja sitten nuo rfsu voiteet ja herkälle iholle tietty mahdollisimman hajusteeton. Niitä on sheivauksen aikana ja jälkeen käytettäviä.

Yleensä giletten vaahtoa herkälle iholle. Joskus olen laittanut pelkkää avecyd pesunestettä että luistais paremmin. Hyvän höylänkin löytäminen on vaikeaa. helposti tulee haavojakin ajellessa.

Mä nypin häpykummun karvat kun ei muuta kestä. Vie aikaa kyllä ainakin ekalla kerralla.

Mä olen myös nyppinyt joskus, mutta mulla menee siinä helposti tunti :D. Epilaattorikin löytyy ja sillä olen vähän "auttanut", mutta kun sattuu niin järkyttävästi se.

Kotisokeroinnilla sain pariksi viikoksi itselleni ihanat mustelmat tuonne alakertaan O: Järkyttävä näky ja vielä kuivuikin iho pahasti. En tiedä onko mulla siis ihan liian paksut karvat siihen hommaan. Olen vaikka mitä tekniikoita kokeillut ja mahdollisimman hellävaraisesti, mutta ei enää ikinä sitä. EHkä jonnekin sokeroitavaksi voisin mennä, mutten enään koskaan itse.

Yleensä giletten vaahtoa herkälle iholle. Joskus olen laittanut pelkkää avecyd pesunestettä että luistais paremmin. Hyvän höylänkin löytäminen on vaikeaa. helposti tulee haavojakin ajellessa.

No olen kokenut ainakin veetin tumman sinisen parhaimmaksi. Ne joissa on kaikenlaisia aineita tai saippuoita kiinni, ärsyttävät vaan ihoa ja tekevät hommasta vaikeampaa.

Halppiksista en tykkää. Näyttää ihan partaleikkureilta ja vaikeampi ajaa niillä varovasti.

Yhteistyössä