T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asiakirja:A pyytää anteeksi beeltä takana päin puhumisiaan ja c pyytää anteeksi aalta, koska petti luottamuksen ja kertoi aan puhumia asioita eteenpäin beelle.
Jos c olis pitänyt turpansa kiinni, kukaan ei joutuisi pyytämään anteeksi keneltäkään ja kaikkiolisivat kavereita.
Nyt b on suuttunut aalle ja aa ceelle???
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Henkilö A on auttanut henkilöä B paljon käytännön asioissa, kun tämä on ollut kipeänä ja lastenhoitoapuna ollut tarvittaessa muutoinkin - tosin itse oma-aloitteisestikin aina mielellään hoitamassa, että mitenkään ei ole tiettävästi rasittunut siitä.
Nyt henkilö A esitti erään kommentin henkilöön B liittyen, jonka B kuuli henkilöltä C, joka oli tehty olettamuksista eikä tosiasioista ja kommentti oli näin ollen ihan höpöhöpöä. Henkilö A sanoi että johtui siitä kun on oltu huolissaan (vaikka mitään huolenaihetta ei ole ollut, kun kommentti oli väärinkäsitykseen perustuva) Henkilö B otti herneen nenään ja sanoi henkilölle A, että kysyisi ja sanoisi suoraan jos on jotain sanottavaa, eikä levittelisi perättömiä olettamuksiaan ympäriinsä eli jauhaisi p*skaa. Henkilö C on sitä mieltä, että henkilö B tuon kommenttinsa jälkeen on kiittämätön ja hänen pitäisi pyytää anteeksi henkilöltä A.
Miten sinun mielestäsi? Minun mielestäni jos jonkun pitäisi pyytää anteeksi, niin henkilön A. Ei B häntä ole loukannut, vaan totesi ettei pidä sonnanpuhumisesta. Se, että A on auttanut paljon B:tä, ei tarkoita sitä etteikö B:llä olisi oikeutta loukkaantua jostain A:n tekemisestä tai sanomisesta, että ikään kuin joku kiitollisuuden velka oikeuttaisi toista tekemään ja puhumaan mitä lystää..
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja teinien äiti:juu olen paljon just tämmösiä riitoja joutunut teinieni kanssa jauhamaan.
siis B:hän on selvästi huumorintajuton tiukkapipoinen pummi. hän ottaa palvelut vastaan sumeilematta + sanelee säännöt, mitä kukin saa kenellekkin puhua. suuttuu, kun arvostelu satuu omaan nilkkaan.
A on väsynyt B:n kuppaukseen ja siksi herkkis puhumaan A:n kummallisuuksista muille. mikäs siinä, kyllähän maailmaan puhetta mahtuu.
C on kiltti kolmas pyörä, joka joutuu tyhmän B:n ja kiltin A:n erimielisyyksiä selvittelemään ja toimimaan ukkosenjohdattimena.
ehdotan, että kukin lähtee omille poluilleen ja etsii vastaisuudessa itselleen enemmän itsensä kaltaista seuraa. tasaväkiset kaverit on miellytävämpiä kaikkiien kannalta. kukaan ei pääse silloin pomottamaan vaan jokainen saa vuorollaan ansionsa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja koodaaja:Sä olet B. Miehesi sisko on A ja anoppisi tai appiukkosi C?
Mun mielestä sulta pitäisi pyytää anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Henkilö A on auttanut henkilöä B paljon käytännön asioissa, kun tämä on ollut kipeänä ja lastenhoitoapuna ollut tarvittaessa muutoinkin - tosin itse oma-aloitteisestikin aina mielellään hoitamassa, että mitenkään ei ole tiettävästi rasittunut siitä.
Nyt henkilö A esitti erään kommentin henkilöön B liittyen, jonka B kuuli henkilöltä C, joka oli tehty olettamuksista eikä tosiasioista ja kommentti oli näin ollen ihan höpöhöpöä. Henkilö A sanoi että johtui siitä kun on oltu huolissaan (vaikka mitään huolenaihetta ei ole ollut, kun kommentti oli väärinkäsitykseen perustuva) Henkilö B otti herneen nenään ja sanoi henkilölle A, että kysyisi ja sanoisi suoraan jos on jotain sanottavaa, eikä levittelisi perättömiä olettamuksiaan ympäriinsä eli jauhaisi p*skaa. Henkilö C on sitä mieltä, että henkilö B tuon kommenttinsa jälkeen on kiittämätön ja hänen pitäisi pyytää anteeksi henkilöltä A.
Miten sinun mielestäsi? Minun mielestäni jos jonkun pitäisi pyytää anteeksi, niin henkilön A. Ei B häntä ole loukannut, vaan totesi ettei pidä sonnanpuhumisesta. Se, että A on auttanut paljon B:tä, ei tarkoita sitä etteikö B:llä olisi oikeutta loukkaantua jostain A:n tekemisestä tai sanomisesta, että ikään kuin joku kiitollisuuden velka oikeuttaisi toista tekemään ja puhumaan mitä lystää..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja koodaaja:Sä olet B. Miehesi sisko on A ja anoppisi tai appiukkosi C?
Mun mielestä sulta pitäisi pyytää anteeksi.
No johan löytyi virtuoosi!B)