3 isäehdokasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Minulla on tälläinen tilanne että olen raskaana, viikkoja 36. Viimeiset menkat alkaneet 17.4.13. Henkilön A kanssa olen ollut useasti ilman ehkäisyä noiden menkkojen jälkeen, henkilön B kanssa 3.5.13 ehkäisyn kanssa sekä henkilön C kanssa 12.5.13 ilman ehkäisyä. Onko mahdollista että henkilö C olisi kuitenkin isä? :/ olen puhunut tästä tilanteesta neuvolassa, perhetyöntekijän kanssa sekä psykiatrini kanssa. Olen koko ajan ajatellut ettei C voi millään olla isä mutta voiikohan kuitenkin... kaikki miehet tietävät tilanteen ja isyystestiin ollaan menossa.. tosi stressaava tilanne enkä ymmärrä miksi olen toiminut näin typerästi.. ei auta kun odottaa testituloksia mutta kaipailisin mielipiteitä.. ja miten tämä isyystesti asia menee? Eihän ehdokkaat saa tietää toistensa henkilöllisyyttä? Kauan selvittämisessä menee?

Olisin ikionnellinen jos se olisi A!! Ja kyllä melkoisen sotkun olen saanut aikaan, tiedän ja olen tästä itseäni koko raskauden ajan syyttänyt ja moittinut. :( mutta jokatapauksessa isä selvitetään, lapsella tulee olemaan isä sekä äiti. Ja minä rakastan lasta jo hurjan paljon ja odotan kovasti että saan hänet syliini, minä olen ainakin hänen äiti, siitä ei ole epäilystä.

Siis en halua selitellä tekojani sairaudellani. Siinä vaiheessa tuli tehtyä kaikkea typerää. Hitosti velkaa, tämä asia, ryyppäämistä ym.. itseäni vaan voin syyttää tosta kaikesta. Nyt on sen jälkeen ollutkin aika tasasta ja sairaus hoidossa mitä se ei silloin ollut :)