Ihmetyttää suomen bb:ssä ulkomaalaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb

Vieras
Miksi helkutissa tuolla suomen be:ssä on ulkomaalaisia esim ton kälkättävän kätlinin puheestakaan saa mitään selvää..

Nyt ollaan suomessa laittais edes tonne suomalaisia valtaväki jotain virolaisia ja jotain muita PERKELE

Sinne on varmaan valittu ne mielenkiintoisimmat, värikkäimmät persoonat, syntyperästä viis.

Mitä se sitten kertoo meistä suomalaisista? Olemmeko me tosiaan väritön-mauton-hajuton people, kuten enkunopeni sanoo? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Nehän on nykyään Suomen kansalaisia eli suomalaisia. Syntyperä on sitten asia erikseen. Ihmettelinkin hiukan kun niitten kuvia kattoin että mikä helvetin nimi on Kätlin..

Oletko aivan varma että ko henkilöt haluavat olla suomalaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sinne on varmaan valittu ne mielenkiintoisimmat, värikkäimmät persoonat, syntyperästä viis.

Mitä se sitten kertoo meistä suomalaisista? Olemmeko me tosiaan väritön-mauton-hajuton people, kuten enkunopeni sanoo? :snotty:

:hug:

Kyllä se on näin...

Multa on kysytty olenko kokenut rasismia, koska olen ulkomaalainen....:D
Olen asunut koko ikäni Suomessa, äitini on suomalainen, isäni ei.
Olen vaaleaihoinen, sinisilmäinen ja lähes mustatukkainen. Isäni kotimaassa vasta tuntisinkin olevani ulkomaalainen... En taida sitten kuulua mihinkään... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis?:
Olen vaaleaihoinen, sinisilmäinen ja lähes mustatukkainen. Isäni kotimaassa vasta tuntisinkin olevani ulkomaalainen... En taida sitten kuulua mihinkään... ;)

Se on harmillista kun ei tunne kuuluvansa mihinkään. Olla joka paikassa hyljeksitty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se on harmillista kun ei tunne kuuluvansa mihinkään. Olla joka paikassa hyljeksitty.

Tunnen kyllä kuuluvani tänne, enkä ole niin erinäköinen, että kaikki taustani huomaisivat. (Ei pelkästään positiivinen asia. Nuorempana välttelin kertomasta perheestäni mitään, ettei "kamala" salaisuus vaan paljastuisi. Olinkin melko yksinäinen ja vetäytyvä.) Ponnari on kyllä kaksi kertaa niin paksu kuin perus suomalaisella naisella. Siinäpä se suurin ero ;)

Mietin lähinnä niitä kaltaisiani, jotka ovat selkeämmin "ulkomaalaisen" näköisiä, tai vaikkapa adoptoituja! Heille Suomi, suomalainen kulttuuri ja kieli voi olla ainoa, jonka todella tuntevat ja silti heihin suhtaudutaan ulkomaalaisina pelkästään ULKONÄÖN vuoksi!

Ennemmin niin kuin pahalle maistuva ja haiseva värillinen:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tunnen kyllä kuuluvani tänne, enkä ole niin erinäköinen, että kaikki taustani huomaisivat. (Ei pelkästään positiivinen asia. Nuorempana välttelin kertomasta perheestäni mitään, ettei "kamala" salaisuus vaan paljastuisi. Olinkin melko yksinäinen ja vetäytyvä.) Ponnari on kyllä kaksi kertaa niin paksu kuin perus suomalaisella naisella. Siinäpä se suurin ero ;)

Mietin lähinnä niitä kaltaisiani, jotka ovat selkeämmin "ulkomaalaisen" näköisiä, tai vaikkapa adoptoituja! Heille Suomi, suomalainen kulttuuri ja kieli voi olla ainoa, jonka todella tuntevat ja silti heihin suhtaudutaan ulkomaalaisina pelkästään ULKONÄÖN vuoksi!

Tämä koskee myös esim. toisen polven siirtolaisia. He eivät ehkä osaa ollenkaan vanhempiensa kieltä, mutta heitä pidetään silti ulkomaalaisina (ainakin suuressa osassa maata).

suomen kansalaisiahan nuo kaikki on. kai heillä samojen velvollisuuksien (verot, armeija yms) lisäksi pitää olla myös samat oikeudet, vaikka sit bb jos niin haluavat.
vai monenko polven verran ap:n mielestä on pitänyt suomessa vanhempia asua että bb:hen saa osallistua :o

Yhteistyössä