ihmetystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sanoo,että nainen jäädessään kotiin hoitamaan yhteisiä lapsia,antaa näin ollen miehelleen elatusapua ja se katsotaan rahan-arvoiseksi,kuten onki!!!ärsyttää äijät jotka teetättää penikat ja sitten pitää siipeilijänä vaimoaan,joka uhraa työnsä ja eläkkeensä kotiin.pitäiskö miehille antaa tapa-kasvatusta hieman ja lopettaa lasten teko kokonaan.
teet niin tai näin,nainen tekee aina väärinpäin ja asetelma ei ole missään suhteessa tasa-arvoinen.miehen pitäisi tajuta että nainen ei ole kone joka hoitaa kaiken.häiriintyneen miehen puhetta ja tekoa on tämä tyyli-minä tuon hillot kotiin ja määrään.moni nainen alentuu toisen luokan kansalaiseksi juuri näitten kaiken saaneiden äijien patjoiksi,jotka tarvis oikeesti ison potkun persuksiinsa.voivoi,kuka maksaa ja mitä,loppujen lopuksi,se on nainen joka potkitaan pihalle ja syyllistetään siitä,että halusi tervejärkisiä lapsia kun hoiti lapsensa itse.
jos tällaisia itseään rakastavia äijiä liikkuu vaimoa etsimässä,niin ei muutakuin mustaa valkoiselle sopimukset jossa tehdään ehdot lapsien ja muiden tekemiselle.
sehän meissä naisissa on tyhmää että pelätään rahaa ja bisneksen tekemistä,joten hoitakaapa uuden ajan vaimot ehdot kuntoon,ennenkuin annatte itseänne vetää narusta mennen tullen.
ja sanon tämän siksi että kylläpä ne miehetkin hyvin pinnallisesti ja konemaisesti hoitavat nämä perheenperustamis jutut ja kun homma ei luistakaan alkaa pompotus ja vallan käyttö,jopa sohvan väriäkään ei heikompi tuloinen vaimo voi enää valita.
naiset,näyttäkää mistä kana pissii,ja opettakaa mies tavoille,sillä te annatte mallinomille tytöillenne.sillä raskaus verottaa ulkonäköä ja vitamiinivarastojanne,tuleehan sieltä toinen ihminen ja siihen ei mies pysty!
on raskasta olla pahoinvoiva ja väsynyt,siihen synnytys päälle,vauvan hoito ja kodinhoito plus muut lapset,että johan on PERKELE,äijät että teiltä vielä saa kuulla tommosta pikkupojan naputusta!!!
sanonpa vielä että ruotuun olen itekin äijäni laittanut,se on luonnonlaki ,joko minä tai hän,ja PÄÄTIN että minä olen se joka näyttää oikean mallin.

Niin ja sitten on vielä se, että vaimo hoitaa 30 vuotta kotia ja lapsia eikä käy töissä, ei siis kerry juuri eläkettäkään. Mies jättää naisen jossain viidenkympin villityksessä (tai kuudenkympin kullituksessa) vaimonsa nuoremman takia ja niinpä sitä sitten yrittää entinen vaimo pärjäillä. Varmasti vaikeaa saada 30 vuoden kotonaoloputken jälkeen töitä ja eläkekin sitten kun sen aika tulee, on olematon. Eli on siitä työssäkäymisestä jotain hyötyäkin...

<<<Jos toinen hoitaa kotona 3 YHTEISTÄ lasta jotka on YHDESSÄ tehty ja joiden kotihoidosta on päätetty YHDESSÄ, niin sekö on siipeilyä?

Kyllä se näiden nykymiesten mielestä on. Sorry vaan Satu. Ja sille toisellekin, joka unelmoi ""että perhe olisi ykkösijalla"" ja ""haluaa miehen joka vastaa taloudesta"" samat sanat. Miehet pitävät teitä elätteinä - joten valmistautukaa siihen sitten. Raha se on joka tänäpäivänä määrää kaiken - jos on määrännyt historiassakin (vrt. naisten alistettu asema). Kyllähän suurin osa oikeasti ajattelee, että kotona vain ""ollaan"" ja ""maataan"". Turha sitä on kaunistella. Kotiäitiyttä ei arvosteta meidän yhteiskunnassamme (mm. eläkkeet) eikä kulttuurissa (eli vähättely).

Ja sitten kun ""siipeilijä"" on rupsahtanut, hänet vaihdetaan uuteen ja nuorempaan.

Mitenkähän tämä eroaakaan mm. islamin monivaimoisuudesta? Ihan sama juttu. Sarjaliitot, ja toisaalta samanaikaisuuskin (eli ne ns. salarakkaat). Kun akka rupsahtaa (islamissa kuolee... 10:nteen synnytykseen tai vahingossa kun ukko löi liian lujaa...) niin otetaan toinen, ehompi ja uudempi.

On meillä matkaa vielä tasa-arvoon.

Yhteistyössä