Ihme ystävänhakua täällä

  • Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
Pettynyt
Olen sekä vastannut,että laittanut itse tänne ystävänhakuilmoituksen.Vastatessani olen muutaman meilin saanut:siinä kaikki!Omaan ilmoitukseeni sain vastauksia ja vastasinannettuihin meileihin:NOLLA vastausta ja yksi emailosoite ei edes toiminnassa!Mitä ihmeen pilailijoita/emailossien keräilijöitä täällä oikein on??
 
Ihmiset ei aina kerkeä tai jaksakkaan kirjoitella meilejä...tai mikälie iskenyt, jos eivät vastaa. Millainenkas se sinun ilmoituksesi oli? Voisikos sitä vielä kokeilla uudelleen ja vähän vaikka muokata viestiä? Laita jotakin itsestäsi siihen, niin se ainakin antaa jotain kuvaa siitä millainen olet, mistä pidät ja kenties minkälaisista ihmisistä etsit ystäviä. Sinnikkyyttä vaan ja sisua! Kyllä joku vielä sullekin vastaa :)
 
pippi
niin, en osaa sanoa miksi juuri sulle on käunyt noin. mutta liian usein täällä näkee ystävänhaku ilmoituksia, joissa ei kerrota itsestä juuri mitään, ikää ja lasten ikää lukuunottamatta! Kyllähän sitä voisi hieman kertoa itsestä ja siitä myös, minkä tyyppisiis haluaa tutustua. voisi vaikka suuremmalla todennäköisyydellä löytyä yhteistä juteltavaakin ja jopa ystävystyä.

en siis vlttämättä tarkoita juuri sua "pettynyt", mutta vinkiksi vaikka muille!
 
O-P
Minulle on käynyt samalla tavalla vastatessa ja omia ilmoituksia laittaessa. Viimeksi sain yhden vastauksen, mutta siitä äidistä on tullutkin nyt hyvä ystävä, ja hänen kauttaan olen tutustunut muihinkin. Joten onnea.
 
Lohdullista Pettynyt, emme ole yksin, emme ainoita. Minulle on käynyt samoin: olen laittanut yhden oman imoituksen, johon sain vain muutaman vastauksen eikä niistä mitään tullut, ne kuivuivat kokoon jo heti alussa.
Olen sitten yrittänyt vastata muiden ilmoituksiin, laihoin tuloksin :'(

No, yksi nettikirjekamu mulla sentään on, mutta en muista löytyikö se täältä vai "kilpailevan lehden" sivustolta =)

Ihmettelen vaan kovasti tätä kaikkien toitottamaa yksinäisyyttä. "osallistu, käy, mene mukaan " ja plaaplaa. Menenhän minä (äiti-lapsi juttuihin) , sitkeästi kerta toisensa jälkeen. Menen yksin lapseni kanssa, lähden poissa yksin lapseni kanssa. Yleensä myös olen yksin, lapseni kanssa. Otan kyllä osaa yhteiseen puuhaan ja keskusteluihin, aloitan juttelun itsekin. Mutta kaikilla on jo kaverit. Uusia ei kaivata. Uusi ihminen kahden tytön/naisen/äidin seurassa on uhka, se voi rikkoa hyvän kaverisuhteen, vai \|O
 
Myös pettynyt
Itsellänikin oli tässä jokin aika sitten ilmoitus, jossa kerroin tarkasti mutta lyhyesti perheestämme ja harrastuksistamme sekä missä asumme. Sain kaksi vastausta, joista kumpikaan ei vaivautunut vastaamaan ensimmäistä kertaa pidemmälle! Tuntuu todellakin, että jotkut vaan pilailevat täällä palstalla. Jos itse en syystä tai toisesta viitsisikään kirjoitella (mitä ei kyllä ole tapahtunut), sen verran hyviin tapoihin mielestäni kuuluu että voi lähettää vaikka lyhyen viestin että nyt en valitetttavasti voikaan enää kirjoitella, mutta hyvää syksyn jatkoa. Vuosi sitten sain ilmoitukseeni kolme vastausta. Kahden kanssa jopa tavattiin, mutta yksi lopetti kuukausien kirjoittelun jälkeen täysin yhtäkkiä. Toinenkin myöhemmin. Kolmannen kanssa sen sijaan olemme tulleet hyviksi ystäviksi koko perheet ja tapailemme säännöllisesti. Voimia teille yksinäiset äidit, älkää luovuttako. Kyllä niitä mukavia ja reiluja äitejäkin on olemassa! : )
 
Hassua
Myös minä olen ajatellut etten kelpaa kenellekkään ystäväksi?
Olen jopa tapaillut, mutta jostain syystä minua ei haluta tavata enää uudestaan, vaikka olen kysellyt perään? Olenkohan tylsä? Puhelias kyllä mielestäni.Ennen sain tavallisen kirjeenvaihdon kautta ystäviä,mutta asuvat nykyisin niin kaukana, et tapaamme harvoin.Kaipaan ystävää, vaikka ihan naapurista, jonka kanssa voisi tehdä mitä vain , milloin vain, sellaista en ole ikinä omistanut.Siksi haluasin ystävän läheltä.Mistäpäin suomea muut ovat? Itse asun täällä pk-seudulla ja minulla on useampi pieni lapsi, muttei minulle ole väliä onko ystävällä lapsia, saa tietysti olla.
 
meilit mailien taa
Tunnustan etten itsekään ole aina jaksanut vastata useammin kun tuntuu ettei toisen kanssa ajatukset mene samaa rataa
Ystävyyden syntyyn tarvitaan niin paljon emmehän jokaikisen miehenkään kanssa ole solmineet suhdetta niin se on ystäviä halutessa
Juuri mieheni siskon kanssa puhuttiin aiheesta
Itse olen esim tullut varovaisemmaksi ihmissuhteissa kun on niin pahasti satutettu ystäväksi luuleman ihmisen kautta
Tuttavia ja kavereita riittää kyllä
Jos kuitenkin joku haluaa kokeilla löytyykö jotain yhteistä 37-vuotiaan uusperheen mamman joka työskentelee markkinoinnin parissa niin kirjoita meiliä
vaudeville@jippii.fi
Niin jos haluat tutustua ihmiseen niin mielestäni lapsien iällä tai sillä onko niitä lainkaan ole merkitystä :heart: :heart: :heart:
 
TT1
Hei!!

Sinä joka kirjoitit nim.Hassua(4.10.klo 23.38),
mistä päin pk seutua olet?Täällä 30v.2lapsen äiti huhuilee
seuraa itselleen ja lähinnä kaveria 2.5v.tytölle.Nuorempi lapsi 6kk.
Muutkin saa lähettää viestiä!

 
Itse sain tätä kautta pari hyvää meilikamua. Vastasin myös ilmoitukseen, jossa haettiin uusia ystäviä pienellä paikkakunnallani, mutta siihen en enää saanutkaan yhtään vastausta. Minäkin käyn äiti-vauvakerhoissa ja sinne menen yksin lapseni kanssa ja minäkin lähden sieltä yksin lapseni kanssa. Kaupassa tervehditään jos joku kerholainen sattuu tulemaan vastaan, mutta siihen se jää. Mulla ei ole paikkakunnallani niitä ns. oikeita ystäviä, vaan he kaikki jäivät edelliseen kaupunkiin. En tiedä mikä on, kun muualla saan hyviä ystäviä helposti, mutta täällä se ei onnistu.
 
kerran pettänyt
Täytyy myöntää että itse olen kerran tehnyt sen että jättänyt vastaamatta..mutta tilanne meni niin että alettii vaihtaa täällä maileja. Minä kirjoittelin ummet ja lammet..mitä sain vastaukseksi??? Pari hassua rivia ja niissäkään ei mitään sisältöä :headwall: Ihmettelin moista ja jätin koko homman.

Muutaman mailikamun täältä olen saanu ja innokkaana vaihdellaan maileja melkeinpä päivittäin. Toisen kanssa toivonkin tapaamista kunhan tässä molemmat ensin "räjähdetään"

Kyllähän se on totta että täällä liikkuu monenlaista porukkaa..olen muutamaan kertaa yrittäny ehdotella että kokoonnutaan jonnekkin vaan laihoin tuloksin. Onkohan se niin että ihmiset hakee jotain ihan muuta kun ystävyyttä täältä..jotain sellasta maailman parannusta?? :D

Tsempatkaamme nyt toisiamme ja yritetään löytää mukavaa seuraa täältä. -jo synnyttämän haluava- :p
 
Meitähän riittää
Vastasin kolmeen ilmoitukseen. Aluksi kirjoiteltiin pitkiä kirjeitä kaikkien kanssa. Yhden kanssa sovittiin tapaaminen ja hän perui viime hetkellä. Ehdotti tapaamista vielä viitisen kertaa sen jälkeenkin ja joka kerta peruutti. Yllätyksiä sattuu, mutta tuskin kuutta kertaa. En enää vastannut hänen kirjeisiinsä.

Elämässä tapahtui ikävä käänne ja olin poissa koneen äärestä pari viikkoa. Kirjoitin sen jälkeen kahdelle muulle ja kerroin, miksei minusta ole kuulunut ja ehdotin tapaamista. Kumpikaan ei enää vastannut.

Tämän jälkeen suljin sähköpostin ja päätin elellä päivät vauvan kanssa kahdestaan. Terveisiä vaan pk-seudulle.
 
toi oli varmaan mull
Toi edellinen oli sit varmaan mulle???
Yleensä kun olen kirjoitellut paljon, mut nyt raskaana (varsinkin aiemmin) olen ollut niin poikki ja väsynyt etten ole jaksanut kirjoitella, vaikka olisin halunnut ystävystyä, etten yhtään ihmettele, jos joku olis lopettanut, kun niin mulle ainakin on käynyt.Mut se on tosiaan johtunut raskaudenaikaisesta väsymyk´setä, kun ei voi nukkua, kun on muitakin lapsia.
Mut toivon et vaik oonkin tälläinen, joku vastais mullekin ja kaikille tiedoksi tämä nuutunut "paroin rivin äiti" asuu vantaalla jumbon lähellä.
 

Yhteistyössä