Tilanne on tämä, että asun väliaikaisesti luhtitalon ylemmässä kerroksessa. Olin viimesillään raskaana ja mulle ei ollu muuta asuntoa kunnalla tarjolla viime syksynä. Nyt kun olen yksin vauvan kanssa ja mulla on tuo koira, jota joudun kulettaan tarpeillaan. Käydään kyllä vaunuilla pitempää lenkkiä tekemässä päivisin, mutta välillä saan kiireessä käyttää toisen tuossa viereisellä pyörätiellä ja ihan totta mulla ei ole aikaa jäädä siihen keräilemään koiran paskoja, (täällä ei tosin kukaan muukaan niin tee.) Päätynaapurissa asuu eräs perhe, joku yh jolla pari murrosikäistä ja yks pienempi lapsi. Ensinnäkin ne on siittä asti ku oon muuttanu aina kyylänny ohikävellessään meikäläisen keittiönikkunasta sisään jos vaan oon sattunu jättää verhot auki. Puhumattakaan siittä että tää niitten äiti kyylää mua AINA tuolla pihalla niinku joku mielipuoli ja on nyt ilmeisestikkin pistäny lapsesakkin tekemään samaa. Oven eteen jos jätät roskapussin niin ei oo ihmekkään jos se on hetken päästä toisellapuolella pihaa, tuhkakupit kaadetaan ja rymistellään niinku hevoslauma tuossa eestaas. (tää kulkuväylä on siis puuta ja siitä kuuluu AIVAN järkyttävä meteli sisälle!) Mä oon antanu asian olla ja yrittäny olla välittämättä koko sakista, vaan nyt tää emakko on pistäny lapsensa mulle vttuilee noista koiran pissoista ja kakkoista, ei ilmeisesti ite uskalla asiaansa mulle ilmaista? Äskenki oli tilanne että dogilla tuli hirvee p hätä ja sillä oli maha löysällä ja eihän se auttanu ku juosta tuonne pyörätielle sen kans, (kyseessä ei ole edes pihaalue) Ja tää plösö teini tulee siihen ja alkaa vttuilee mulle että "kanttis varmaa siivota nuo paskat" Eipä tässä kerkiä jäähä siivoilee mitään kun tää pikkuneiti saa raivokohtauksen jos oon vähänkään pois silmistä... Eräs kerta oli ku tulin vaunujen kanssa ja kun pitää tehä aina monta reissua noiden portaiden takia, niin mulla koira karkas siinä ja juoksi jo eeltä, eiköhän sieltä just tuu tää akka ja se sen teini ja tää mun elukka tietenki meni siihen hästään ja katteleen, (kyseessä on pikkunen noutaja narttu joka on vielä ihan pentu) Ja kun nää siinä jotai dramatisoi niin eiköhän tää hästänny siinä ees taas ja mulla vauva sylissä joten en voinu sinne suunapäänä juosta perään. No sain koiran kiinni ja eiköhän tää akka alkanu heti sielä raataamaan ja ylidramatisoimaan että voivoi ku se ois voinu purra jne jne.. joo ihan varmaan lapsiperheessä onkin semmonen koira joka syö vastaantulijat..! HUH Miten sitä voikaan olla näin vihattu ihminen... Muut naapurit on kyllä ihan normaaleja ja tervehtivät yms. Luojan kiitos mä pääsen muuttaan vkonloppuna tästä rivitaloon ja pääse vihdoin eroon noista ihmisistä! Kiitos ja anteeks...