Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

Tais olla punainen colt...menin kaverin oven taakse ja sanoin,nyt mulla on sitä,mennään :D pöllin vanhemmiltani,oltiin pitkään puhuttu että koska maistetaan :xmas:

Niin ja sitten syötiin jotain hitin kuusenneulasia,kun niitten piti viedä se lemu :saint:
 
Kaveri oli isältään kähveltänyt vihreän Marlboron.

MUOKS. Tarkemmin kun muistelen, se oli kaverini kaveri, joka oli meitä vuotta nuorempi. Olin itse kolmannella ja pitihän sitä kokeilla kun kaverit yllytti..
 
pukka
Veikkaisin että isän askista pihitty sininen Belmont, oli ihka ensimmäinen... Eka ostettu aski varmaan punaista mallua tai Coltia. Luokalla oli vanhemman oloinen tyttö joka osti, ja silloinhan se ikärajakin oli 16v =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
tää oli ihan kauheeta, muistan vieläkin..vastaus siis punanen nortti :$
Tästä tulikin mieleen kun kerran pölläsin mummultani punaisen nortin enkä uskaltanut vetäistä sitä edes keuhkoihin kun pelkäsin että se sattuu vahvaa kun on.. :ashamed: :LOL:

 
kinuski
Punasta mallua oli, isosiskolta pöllin. Puolvuotta sen jälkeen poltin jo vakituisesti :ashamed:
Ikää oli tuolloin 12v ja itse osti aina röökit. Kun täytin joulukuussa 16v, tuli vuodenvaihteessa se laki että tupakkaa ei myydä alle 18v :snotty:
 
Turkilmas
Vihreä barclay. Menin reteenä koulun "kovisporukan luokse polttamaan. Olin sitä ennen harjoitellut vetämään henkeen, mutta en vielä silloin tiennyt miten aamutupakka voi heittää päässä. Istuin ruusupusikon vieressä ja siitä sitten kaaduin jotenkin selälleni kun tupakka vispas sen verran päässä. Ja koulun koviksilla oli hauskaa mun kustannuksella...TOOOOSI uskottavaa :D :D
 
Tuli vielä mieleen että oonhan mä käyny 15 vuotiaana kioskilla ostamas malluaskin :LOL:
Porukat lähti mökille ja mä jäin yksin kotiin.
Ajattelin et nyt oon tosi kova, meikkasin ja menin kioskille. Ei mitään vaikeuksia ollu ostaa röökiaskia.
Poljin pyörällä kotiin ja samalla "poltin" röökiä, huimas hitosti samalla. Kotiin kun pääsin niin yrjö lensi kaaressa. Hyiiii, onneks niin kamala kokemus että siihen jäi pössyttely :D
 

Yhteistyössä