Ihastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Auttakaa. Mitä teen. Minulle ja avovaimolle on juuri tulossa lapsi. Ei siinä mitään sehän on todella ihanaa, mutta nyt olen suunnattoman ihastunut työkaveriini, luulen että tunne on molemminpuolinen. Tämä tyttö on niin ihana, en edes haluaisi sänkyyn hänen kanssaan, vaan pitää sylissä yms. Auttakaa arvon ellit. Olen hukassa. Kiitos kaikille vastanneille

Sinulle on tullut tyypillinen ""miesten vaiva"" eli olette saamassa lapsen ja alitajunnallisesti sinua pelottaa joten olet mukamas ihastunut johonkin toiseen. Kasva aikuiseksi ja nauti yhteisestä lapsesta ja parisuhteestanne, ihastukset ovat ihastuksia ja menevät ohi ajan kanssa(ovat sitten aitoja ihastuksia tai ei), mutta perhe on se tärkein. Olet todella säälittävä keskenkasvuinen nulikka jos et ala jo tajuta mihin olet sitoutunut kun olette päättäneet lapsen yhdessä tehdä. Pidä kunnon isyysloma lapsen tultua ja unohda se nainen siellä työpaikalla. Minusta se kertoo mysö aika paljon siitä naisesta jos alkaisi sinun kanssa ""vehtaamaan"" kun tietää että olette saamassa lapsen. Mitei minkälainen nainen on sellainen, ei minusta ainakaan niin ihana että ahluaisin pitää sylissä, huora mikä huora. Enkä ole lkatkera vaimo kuten joku varmaan kohta kirjoittaa vaan nuori sinkku jolla on korkeat moraaliset arvot.

ootsä joku kersa vai??? Jonku ihastuksen takia kannattaakin jättää raskaana oleva puoliso..kertoo susta tosi paljon:(((((((((((( sä oot niin kakara ettet kestä kilpailua vauvan kaa vaan löydät helpomman tavan päästä jonkun silmissä ykköseksi..entä ku se oottaa vauvaa...

Nauti tunteesta, mutta älä missään nimessä kerro asiaa vaimollesi äläkä ihastuksen kohteelle. Molemmissa tapauksissa tulee turhia ongelmia. Pidä tunteet tunteina ja huomaat, että vähitellen voit kohdistaa ne omaan vaimoosi. Pidä nyt itses miehenäs, kun olet vielä isäksi tulossa!! Näitä ihastumisia tulee ja menee pitkän elämän aikana. Niiden kanssa on opittava elämään. Kirjoita vaikka tunteesi runoiksi pöytälaatikkoon. Niitä on mukava vanhana lueskella ja muistella menneitä. Ne ovat paljon mukavampia muistoja, kun ei olla sänkyyn menty ja omaa liittoa sillä tavoin pilattu. Vielä kerran! Vaikutat fiksulta mieheltä, joten osoita olevasi sellainen ja teillä kaikilla kolmella tulee olemaan hyvä olo. Sillä ymmärräthän sen, et jos nyt petätä vaimoasi, niin samalla olet pettäjä myös ihastuksesi silmissä ja se muuttaa hänen suhtautumistaan arvaamattomasti.

No ei kai se ollut jättämässäkään, vai?

Alkuperäiselle, kyllä se ohi menee! Koita pitää etäisyyttä jos työpaikallasi on siihen mahdollisuus, niin menee ohi nopeammin.

itsekin ihastuin toiseen mieheen vaikka olen monivuotisessa ja onnellisessa suhteessa. Ihastumishetkellä ehkä olin tylsiintynyt omaan mieheeni. Sattui kovasti ihastua toiseen, sillä oma puoliso ei tuntunut enään niin ihanalta. Se oli kauheaa!!! Minua masensi ja en halunnut seksiä. pelkäsin että nyt kaikki tunteeni ovat ohi omaa miestäni kohtaan. Onko teillä vastaavia kokemuksia? Miten tunteet muuttuivat omaa puolisoanne kohtaan?

Anna palaa! Go for it! Elät vain kerran! Jos et kokeile, kadut loppuikäsi. Anna tunteiden viedä, kuuntele sydämesi ääntä!

Ai niin. Sinä oletkin mies. Otetaanpa uusiksi: Jäitä hattuun ja housuun. Unohda haihattelut. Paranna suhdettasi vaimoosi. Ajattele tulevaa lastasi!

Huh! Pitäisi lukea jutut tarkemmin. Luulin aluksi, että kyseessä on työkaveriinsa ihastunut nainen!

Hahahahahah.... Loistavaa, Perus-Elli!!!

En sitten olekkaan näköjään ainoa, jonka silmään nämä kaksinaismoralismin kukkaset ovat viimeaikoina tarttuneet.

Olet elävä esimerkki siitä, että on olemassa naisia jotka kykenevät ajattelemaan asioita sekä puolueettomasti että kriittisesti.

On mukavaa huomata etteivät kaikki naiset vaihda mielipidettään aina sen ajatuksen mukaan, mikä juuri sillä hetkellä sattuu palvelemaan heidän omaa etuaan.

BRAVO!

Sinun ihastuksen tunne on varmasti ohitse kohtapuoliin. Nyt sulla muutenkin tapahtuu elämässä uusia ja pelottavia asioita, joten maaperä on otollinen ihastumiselle. Anna ajan kulua äläkkä tee mitään peruuttamatonta. Lapsi syntyy aikanaan ja huomaat kuinka tärkeä hän on sinulle. Jos olet vähänkään normaalilla tunne-elämällä varustettu, niin takuulla lapsesi vie voiton ja huomaat, että ihastuksia tulee ja menee, mutta oma lapsi on ikuista.

Laita siis jäitä hattuun ja anna ajan kulua. Kaikista hulluinta olisi nyt laput silmillä sännätä uuteen suhteeseen ja jättää äiti lapsineen lehdellä soittelemaan. Kun sinullekin tulee ikää enemmän, niin tulet huomaamaan, että ihastuksia tulee silloin tällöin elämään, mutta ne menee ohi yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin.

On ihan harhaluulo ettei hyvässä pitkässä suhteessa voisi ihastua muihin. Miehillä se on yleistä kun vaimo on raskaana. Miehen biologinen tehtävä on silloin suoritettu eikä vaimoa voi enää saattaa raskaaksi, joten on etsittävä joku muu. Lisäksi vaimon ajatukset ovat niin pitkälti vauvassa, että mies kokee itsensä ulkopuoliseksi.

Itse olen nainen joka elää muutaman vuoden ikäisessä hyvässä suhteessa jossa molemmat rakastaa. Silti ihastuin toiseen, parikin kertaa. Onneksi olin jo yhden suhteen pilannut moisella niin ymmärsin mistä on kyse enkä enää ottanut niin suurta syyllisyyden ja huonouden taakkaa harteilleni. Nautin vaan siitä tunteesta. Varoin mitenkään näyttämästä sitä kenellekään ja muistuttelin itseäni siitä mitä todella haluan ja kuinka en voi saada kaikkea. Enkä ottanut pisaraakaan alkoholia jos ihastus oli paikalla. Ihastus kesti varmaan vuoden, mutta se meni ohi.

Sinun on hyvä miettiä mikä sinulle on tärkeää, mitä todella haluat. Muista että jos alkaisit olemaan ihastuksesi kanssa, sekin huuma haihtuisi ja pian olisit hänen kanssaan arkisessa suhteessa. Mitä haluat elämältäsi? Haluatko että lapsesi joutuu kasvamaan isättömänä? Haluatko pahoittaa vaimosi mielen? Haluatko menettää nykyisen suhteesi? Kun muistaa mikä on oikeasti tärkeää, ei pettämättä oleminen ole kovin vaikeaa. Ihastuksia saa tulla ja mennä kunhan siitä ei tee fyysistä eikä pakkomiellettä. Itsensä on kyettävä pitämään kurissa. Koita pitää kunnon isyysloma että saat olla erossa siitä naisesta ja saat vähän perspektiiviä. Ja vältä ihan viimeiseen asti tilanteita, joissa joutuisit olemaan ihastuksesi kanssa kännissä. Silloin ajattelee helposti vain hetkellisiä mielihalujaan ja unohtaa mikä itselle on oikeasti tärkeää, arvokasta ja rakasta, mitä sitä oikeasti elämältään haluaakaan.

Meten esimerkki osoittaa, ettei ihminen opi kuin kantapään kautta. Tee omat virheesi, muuten et ikinä saavuta henkistä tasa-painoa. Niistä aina lopulta selviää, kuten Meten esimerkki todistaa.

Isyyslomalla voisit lähteä tämän uuden ihastuksen kanssa vaikka etelään.

Kiitos kaikille vastanneille. Ehkäpä minä sitten yritän olla vähemmän tämän ihastuksen kanssa ja keskittyä enemmän tulevaan lapseeni ja avovaimooni. Vaikeaa se on mutta yritän ainakin:) hyvää syksyn jatkoa kaikille teille

Minulla kävi sama keväällä: olimme menossa naimisiin ja mukamas ihastuin tulenpalavasti työkaveriin. Paskat. Ihan vaan kyse oli psyykkisestä paosta.

Ihastus loppui kummasti papin aamenen jälkeen. Nyt ei koko mies (siis työkaveri :) jaksaisi vähempää kiinnostaa.

Olen tehnyt monesti sen havainnon, että tunteet eivät ole aitoja vaan heijastavat itse asiassa jotain omaa sisäistä psyykkistä tarvetta.

No kuka sellasta haisevaa valittavaa valasta kattoo. Kaikillahan on salarakas kun oma akka turpoo. Etsi onnesi muualta. Ei kannatakaan mennä sänkyyn, muuten siitäkin tulee oksettava valas.

Yhteistyössä