Ihastunut vanhempaan mieheen<3<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ja miehelläni on ikäeroa 15-vuotta. Yhdessä oltu 10-vuotta, josta 5 naimisissa ja yksi lapsonen on maailmassa. Miehelläni eikä minulla ollut lapsia ennestään.
Hyvin menee, mutta menköön. :D Joten antaa mennä vaan!

Mulla on sama juttu..minä olen 26.v ja mies +45...en tiedä tarkkaa ikää,eikä se minua juurikaan kiinnosta. Miehellä on minua neljä vuotta nuorempi tyttö. Jos ap teistä molemmista tuntuu hyvältä niin antaa palaa :) (en lukenut koko ketjua niin en tiedä oletteko varattuja)

Oma mies 15v vanhempi. Iän myötä on alkanut haitata - seksin ja muunkin jaksamisen osalta. Vaikka muuten on omakin mieheni hyvä mies, en voi valintaani suositella. Ja kyllä! On ollut nuorekas, komea, urheilullinen, mutta nyt, kun kuuttakymmentä lähestyy, alamme olla eri planeetoilta. Surullista, mutta totta!

Olen ihastunut itseäni 22 vuotta vanhempaan mieheen. Tiedän hänet, mutta en tunne kovin hyvin, isoveljeni tuntee hänet paremmin. Hänellä on ihana lauluääni, hän on todella mukava ja huumorintajuinen... Meitä yhdistävät monet asiat, kuten intohimo musiikkiin, elämässä hauskan pitäminen ja töiden tekeminen unelmiensa eteen. Olen monesti hokenut itselleni, RAKKAUS EI KATSO IKÄÄ. Muistakaa tekin se täällä keskustelupalstalla, te rohkeat naiset (ja miksei miehetkin). Tsemppiä!

Yhteistyössä