Ihastunut tuttava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapuriin kyllästyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapuriin kyllästyvä

Vieras
Mitähän tässä tekisi,tuttava on ihastunut mieheeni(ollut jo kohta vuoden)ja ei ymmärrä että mies ai häntä halua ja että pohja se on minunkin kestävyydellä..Roikkuu miehessä aina kun olen toisaalla ja varsinkin humalassa,soittelee ja tekstailee.Näille sitten miehen kanssa yhdessä naureskellaan..
Olemme monta kertaa miehen kanssa yrittäneet sanoa että meidän väliin ei ketään pääse ja minäkin olen sanonut että jossain vaiheessa poltan päreeni ja sitten on piru irti..ei ota neiti ymmärtääkseen..
neidillä omakin mies ja lapsi..Minulla ei hirveitä intressejä olla edes tämän ystävänä mutta asuinpaikka vaikuttaa niin että hirveisiin riitoihinkaan ei jaksaisi ryhtyä..NEUVOJA?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos on saapas niin tuskin neuvoista tulee vähemmän saappaaksi.

Tarkoittaa mitä?

No jos akka on noin saapas ettei sanomista ymmärrä niin tuskin kellään on neuvoa millä saappaan saa vähemmän saappaaksi. Paitti ehkä joku aivokirurgi, siinäpä hyvä neuvo, anna hänelle lahjaksi aivoleikkaus.

Tosi vaikeaa uskoa että naapurille on oikeasti sanottu suoraan ja ainoastaan että ei kiinnosta. Mutta jos se tosiaan on niin pimahtanu ettei usko selvää suomea, kävisin kyllä kysymässä että annatko olla vai vedänkö turpaan. Fiksuinta olis tietysti että mies käskisi naapurin antaa olla tai hommaatte jotain lähestymiskieltoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Tosi vaikeaa uskoa että naapurille on oikeasti sanottu suoraan ja ainoastaan että ei kiinnosta. Mutta jos se tosiaan on niin pimahtanu ettei usko selvää suomea, kävisin kyllä kysymässä että annatko olla vai vedänkö turpaan. Fiksuinta olis tietysti että mies käskisi naapurin antaa olla tai hommaatte jotain lähestymiskieltoa.

no näimpä,en jaksa kyllä uskoa että ihan selkeesti on sanottu..
eiköhän sen pitäs riittää et sanoo naiselle ihan suoraan,turhaan tohon nyt enää enempää porukkaa sekottaa...

Ihan suoraan yhdessä miehen kanssa,mutta neiti uskoo yhä edelleen että hänellä olisi mahdollisuuksia mieheeni..Yhdessä istuttiin pöydän ääressä ja juteltiin meidän suhteesta ja sen kestävyydestä ja että siihen ei pääse kukaan väliin,et edes sinä..kun ei ymmärrä näköjään ilman sitä "pommia"
Tällä on aiemminkin ollut tälläsiä juttuja ja ne eivät ole päättyneet kovin hyvin,siksi jotenkin tuntuukin pahalta olla niin julma että puutun jo rankemmin tähän asiaan.Olen vain niin kyllästynyt tähän rumbaan.Inhoan vain riitoja ja aiheuttaa toiselle pahaa mieltä..koitan aina välttyä siltä mutta nyt on mitta täysi!

Yhteistyössä