Ihastunut naimisissa olevaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ruoja

Uusi jäsen
10.11.2012
2
0
1
En oikein tiedä kuuluuko tämä ongelma tälle alueelle, mutta menköön... Tämä on kamalaa, hirveää, mahdotonta, typerää mutta en vain KYKENE olemaan ajattelematta tätä miestä!

Hän tuli työpaikalleni ~ puolisen vuotta sitten, emmekä aina edes moikanneet kun törmäsimme. Kuukausi sitten minut siirrettiin toisiin hommiin, sinne missä tämä miekkonenkin työskentelee ja vasta tuolloin kiinnostukseni heräsi. Hän ei ole erityisen komea, vähän riski eikä edes kovin pitkä ja pukeutuu hieman... juntisti :D No, ei siinä, miehellä on hyvä musiikkimaku ja huumorintaju natsaa omani kanssa.

En tiennyt heti, että hän on naimisissa ja lapsikin on. Tämäkin tuli esille vahingossa, kun eräs yhteinen työkaverimme sen otti puheeksi miehen kanssa niin että satuin itse olemaan paikalla. Olin vähän yllättynyt, koska olemme flirttailleet ja puhelleet vähän tuhmiakin, ehkä hän sitten läpällä?

Nyt olen sitten aivan kusessa tähän mieheen, en saa häntä mielestäni ja kuuntelen aina iltaisin ennen nukkumaan menoa yhtä romanttista biisiä jonka hän minulle töissä soitti puhelimestani... En tiedä mitä tekisin. Tavallaan en tahtoisi "menettää" tätä miestä, mutta en myöskään haluaisi yrittää kun tiedän että naimisissa on. Luulen että hän on kyllä huomannut kiinnostukseni ja ehkä siksi tulee aina testailemaan miehistä charmiaan, kun huomaa miten veteläksi saa mut...

Ja sanon vielä, että itse en ole kuin kerran mennyt miehen työpisteelle kun olin niin tuohtunut yhdestä työjutusta että oli pakko päästä jollekin purkamaan mieltä. Hän itse tulee aina tilaisuuden tullen norkoilemaan oman pöytäni viereen ja koittaa kehitellä jotain keskustelua, mutta silloin kun huomaa että olen väsynyt tai muuten vain hiljainen hän häipyy aika nopeasti eikä toista kertaa sinä päivänä tule.

Äh, onko kohtalontovereita? :/

Joo, kävin tossa fb:ssä tsekkaamassa miehen naisen ja lapsen kuvat.. Onnellisilta vaikuttivat, toivottavasti ovatkin. En taida puhua tälle miehelle enää duunissa, tulee vaan paha mieli. Ärsyttää ja hävettää oma käytös, vaikka mielestäni vika miehessä, kun on aloittanut flirttailun.. Hohhoi.

Tuli tätä lukiessa mieleen, että ehkä kannattaa itseään ajatellen unohtaa tuo kevyt flirttailu tai ei ainakaan ottaa sitä kovin vakavasti mikäli sinussa alkaa herätä ihastumisen tunteita. Jotenkin tuli semmonen tunne, että varsinkin jos mies on ollut pitkään naimisissa niin hän vaan testaa viehätys voimaansa ja haluaa kokea olevansa haluttu ns. sinkku piireissä edelleen, vaikka onkin varattu. Ainakin itse on tullut huomattua, että monet parisuhteessa ja naimisissa olevat saavat pienetä flirttailusta ja miehen/naisen huomiosta itselleen hyvänolon ja itsevarman tunteen, mutta eivät siltikkään koskaan olisi valmiita menemään sen pidemmälle. Toki poikkeuksia on, avioliittoja ja parisuhteita on monenlaisia. Olen kanssasi samaa mieltä, että turha sinun on flirttailua hävetä, kyllä se on se varattu osapuoli jota pitäisi enemmän hävettää.

Jospa nyt vaan menisit iltaisin kiltisti nukkumaan ja unohdat koko jutun. Ei siitä kumminkaan mitään tule. Turha on pyöriä ja kuunnella mitään romanttisia kappaleita. Elämä opettaa.

Yhteistyössä