Ihastunut miehen työkaveriin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut

Vieras
Olen tuntenut mieheni työkaverin jo ennenkuin tutustuin mieheeni. Tapailtiinkin joskus nuoruudessa... Olen ollut mieheni kanssa nyt 22v. yhdessä. 5 vuotta sitten tämä nuoruuden tuttuni tuli mieheni työkaveriksi ja hän on tällähetkellä sinkku. Laittelemme viestejä ja soittelemmekin joskus. Nyt olen ihastunut häneen tulisesti! Minulla ja miehelläni menee "julkisesti" hyvin. Meillä on kaikki perusperheen asiat kunnossa: ihanat lapset, mökki, omakotitalo, hyvät autot... Mutta välimme ovat viilentyneet jo 10 v. sitten. Mieheni on aina töissä ja kotona ollessaan aina väsynyt. Kotitöitä hän ei ole koskaan tehnyt. Lapset olen aina hoitanut minä. Vaatteetkin hänelle pitää olla valmiiksi laitettuna aamuisin. Minun syytäni tietysti, kun en ole apua ja osallistumista vaatinut. Olen miettinyt eroa jo vuosia, mutta varsinaista "syytä" eroon ei ole ollut. Nyt olen kuitenkin päättänyt laittaa eron vireille...Mitäs mieltä olette??

Tilaisuus on varmasti houkutteleva. Tylsä mies joka vaatii paljon eikä anna mitään vs tulinen rakkaus? ;) Suosittelen kuitenkin suhteenne herättelyä, siis aviomiehesi kanssa. Älä laita eroa vireille! Kerro tunteistasi miehellesi..ei tietenkään suoraan, vaan niin että kerrot miten muut miehet tuntuvat vetävän kun suhde on melko nuupahtanut. Jutelkaa ihmeessä ja toivon todellakin että ero ei ole se lopullinen päätös. Teillä on vielä mahdollisuus :)

Älä hyvä ihminen oo niin itsekäs että ihastumisen takia rikkoisit perhees, mieti nyt ees teidän lapsia! Sua ihan varmaan kaduttais viimeistään sitten kun ihastuksen tunteet alkaa laimeneen. Voin sanoo kokemuksesta että avioliiton voi saada vielä toimimaan ja puolisoonsa voi rakastua uudelleen vaikka tilanne näyttäis toivottomalta.

Yhteistyössä