ihastunut työkaveriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Voi vitsi mikä tilanne.,mä oon ihastunut työkaveriin, ja pieni kotona on ettei ole yksipuolista... Ongelmana on A : Se on työkaveri, B: ite olen naimisissa ja pienen lapsen äiti.. Miehen suhdekuvioista en tiä mitään, yritän vaan vältellä samaan tilaan joutumista hänen kanssaan.. Työ on vain sellaista, että aina ei sitä voi välttää...

Asia on hyvinkin yksinkertainen :) Et tee asialle mitään, jos haluat jatkaa nykyisessä suhteessasi. Koska jossain vaiheessa elämää varmaankin kaikille tulee ihastumisia. Osa rikkoo pelkän ihastumisen takia perheen, jota yleensä katuu myöhemmin.

Tuohan on vaan kivaa! Et tee asialle mitään ja nautit pienestä flirtistä. Kun ajattelet jonkun aikaa että pidät miehestä VAIN kivana tyyppinä ja ystävänä niin tunteet seuraa kyllä perässä. Mielestäni ihastumista voi säädellä miten paljon tunnet ihmisiä kohtaan. Tuollaiset pikku ihastumiset tulee ja menee ja ne voi olla ihan kivojakin kun ei tee pään sisään asiasta turhan suurta draamaa.

Ihastuin, rakastuin työkaveriin. Pitkään oli flirttiä vain koska minä naimisissa ja hän parisuhteessa. Molemmilla lapsia.
Lopulta tunne vei mukanaan ja mä otin avioeron (suhteessa muutenkin pahoja ongelmia) ja hän erosi.
Tällähetkellä asumme yhdessä ja olemme menossa kesällä naimisiin.

Yhteistyössä