joo, no ku lähetin ton yhen viestin tänne silloin ja kirjotin siihe ne tietyt jutut siitä henkilöstä miten se käyttäytyy, ni kiitos sil ketä vastas tohon. mut nyt haluisin taas vastauksia. Koska nyt en vaan tajuu, nyt se poika on sellanen et ihan kun mua ja mun kavereita ei oiskaan. menee vaan ja ainaku tuun sitä vastaan, se kattoo ihan suoraan mun ohi, tujottaa yhteen kohtaan mun takana, eikä missään tapaukses kato mua. ja yleens ku ollaan ruokalas, ni en viitti kattoo siel sitä sen käyttäytymist, ni mun kaveri välil aina kattoo sitä, ni se kuulemma kattoo aina sielt mua, mut heti vaan ku mä käännän katseen sitä kohti, ni ei se mua oo muka kattonukkaa. et en tajuu ku se on muuttunu tollaseks yhtäkkii. vaik en oo ees tehny mitään. haluisin vaa tietää et tarkottaaks toi jotain et ärsytän sitä poikaa liikaa jotenki? vai mitä? .. mut sit taas kummiski oon huomannu siitä, et se vaivihkaa onki jossain ihan mun vieressä. ja mun kamu sano yks kerta ku se näki sen koulun aulas,ni ja se oli menos jonnekki luokkaa, et se katto koko sen matkan sin rappusten ylös mua, mis olin selkä päin sitä. niin, et miks ihmees se kattoo aina silloin mua ku mä en kato sitä? mut sitkun mä katon...se mulkoilee vaan just sillee syrjäsilmäl, eika enää kato paljoo mua suoraan silmiin. nii, et jos tiedätte tälläseen juttuun vastauksii..ni helpatkaa pliis!