"Ihastuminen" tuntemattomaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulalla

Vieras
Olen ihan "sekaisin". En saa mielestäni pois erästä miestä, jota en periaatteessa edes tunne henkilökohtaisesti. Ihastun itse hyvin harvoin ja en ole koskaan voinut kuvitella "ihastuvani" tuntemattomaan ihmiseen, mutta tämä mies on ajatukseni vienyt.

Emme tunne toisiamme henkilökohtaisesti, mutta näemme vapaa-ajalla toisinaan yhteisen harrastuksen tiimoilta. Emme kuitenkaan harrasta samassa "ryhmässä", mutta kohtaamme usein samoissa paikoissa.

Kerran olen hänen kanssaan vaihtanut muutaman sanan ja ilmassa oli flirttiä. Se oli hyvin lyhyt kohtaaminen, josta on kauan aikaa. Nyt olen vastaanottanut mieheltä pitkiä katseita ja jopa puhuessaan toisten kanssa tuijottaa minua sivusilmällä. Se on hämmentävää. Eilen hän tervehti minua ohimennen, vaikkemme periaatteessa tunne toisiamme lainkaan saati tiedä toisistamme mitään. Tietysti se saattoi olla nk. "kohtelias" tervehdys, mutta sai minut vieläkin enemmän ihmettelemään.

Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Mies kiinnostaa, mutta miksi? En edes tiedä hänestä mitään. Ehkä kyseessä on vain fyysinen vetovoima. En tiedä, mutta outoja tuntemuksia käyn läpi.

Minä olen itse vapaa, mutta miehestä en tiedä. Olen kartoittanut hänestä tietoa ja ainakin pari vuotta sitten hän oli naimisissa, mutta nykyhetkestä ei ole tietoa. Sormusta hänellä ei ole.

Minusta tuntuu jotenkin kiusalliselta lähestyä häntä, koska voi olla, että olen tulkinnut signaalit väärin, mutta toisaalta sitten en tiedä. Ihan ventovierasta on hankala lähestyä. Ideoita?

tuo on kyllä sellanen tunne että apua :D
tiedän tunteen :ashamed:
kuulostaa lapselliselta ja tyhmältä mutta jos tiedät hänen nimensä niin soita eniroon tms. ja kysy hänen osoite ja kysy asuuko samassa osoitteessa muita ihmisiä :ashamed:
Ainakin tiedät sitten kannattaako unohtaa koko ihastus vai mihin suuntaan edetä :whistle:
kannattas ensin selvittää tämä asia, ettei sitten pety..tai sitten voithan ottaa puheeksi hänen kanssaan jotain harrastuksiin liittyvää? =) iha muuten vaan, tai koita vaikka ängetä samalla ovenavauksella pihalle ja liukastua niin että mies tulee auttamaan :D

tiedätkö että monet aikuiset harrastaa viatonta flirttiä, eli silmäpeliä tuntemattomien kanssa. Pari vuotta siitä oli oikein tv-ohjelmassa, jossain A-studiossa, suomalainen nainen kertomassa. Eli junassa, bussissa, kuntosalilla, ruokakaupassa on kivaa ja rentouttavaa hymyillä ja luoda pitkä katseita toiseen sukupuoleen jos joku on kivan näköinen. Ja myös minä teen näin, vaikka olen 10vuotta ollut jo sitoutuneena mieheni. Enkä aio pettää. Se on vain harmitonta hyvän mielen tuovaa huvia, joka ei tarkoita mitään. Itsensä tuntee hyväksytyksi ja viehättäväksi kun saan miehiltä vastakatseita. Tämä flirtti pätee myös miehiin, ja tiedän että monet miehetkin harrastaa tätä. Mutta en sitten tiedä millainen tuo mies on kun hän jo tervehtiikin, onko hällä enää niin viattomat aikeet jos on pettämiset mielessä tms. enpä tiedä tapausta niin on vaikea mennä sanomaa.

Hölmöltä ja lapselliselta tämä tuntuukin. Flirttailu ei ole ihmeellistä ja saatan sitä itsekin huomaamattani harrastaa, mutta jotenkin miehen katseet ja se, ettei hän keskity esim. juttukaverinsa kuuntelemiseen, kun tuijottaa minua, on tuntunut sitten erikoiselta. Tervehtiminen oli sitten taas myös asia erikseen. Jos mies on naimisissa, niin se homma jääköön siihen, mutta joku tässä tyypissä nyt kuitenkin kiehtoo. Täytyy nyt ensin kartoittaa miehen sivilisääty ja sitten miettiä seuraavaa.

Yhteistyössä