VOI HELVETTI :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisa

Vieras
Olen varattu, mutta tutustunut tässä hiljattain aivan ihanaan, toiseen mieheen. En saa häntä mielestäni, ja tunteeni ovat varmat. Olemme tavanneet salaa, mitään emme ole tehneet (suutelu, seksi, kosketukset), kunhan jutelleet ja katselleet toisiamme. =)

Olen ihan kusessa tunteitteni kanssa. Minulla ja miesystävälläni ei lapsia, tällä miehellä on (on kuitenkin eronnut, että keneltäkään en ole isää viemässä).

En tiedä yhtään mitä teen, ehkä annan ajan vain kulua, mutta en uskonut koskaan enää ihastuvani näin tulisesti. En saa toista miestä mielestäni millään, vaikea olla. Rakastan omaani, mutta jokseenkin rakkaus on muuttanut luonnettaan; mies on kuin hyvä ja läheinen ystävä tai veli. :/ Silti välitän hänestä, mutta riittääkö se... En vain tiedä mikä päätös olisi oikein.

Tuo on kuin minun kirjoittamaa... Tosin me tämän toisen miehen kanssa olemme suudelleet ja kosketelleet, halailleet. Ja se tuntuu liian hyvältä. Itsekin mietin, mitä ihmettä teen... Ja tämä toinen mies on naimisissa. Minäkin. Huono homma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on kuin minun kirjoittamaa... Tosin me tämän toisen miehen kanssa olemme suudelleet ja kosketelleet, halailleet. Ja se tuntuu liian hyvältä. Itsekin mietin, mitä ihmettä teen... Ja tämä toinen mies on naimisissa. Minäkin. Huono homma.

On vain ajan kysymys, milloin mekin etenemme fyysiseen läheisyyteen. Jo se, että hän istuu vieressäni tai jo hänen näkemisensä saa minut "sekaisin". Enkä minäkään pode huonoa omaatuntoa, niin itsekkäältä ja ilkeältä kuin nyt kuulostankin. En vain voi tälle mitään, siksi en kaipaa kenenkään tuomitsemisia, sillä ne eivät muuta tuntemuksiani.

en ainakaan tuomitse..pettämistä en hyvkäsy toki ja pitäs olla rehellinen ittelleen ja toisille tunteistaan,mut mäkin niin kaipaan tota tollasta,sitä ihanaa fiilistä ku toiseen vasta pääsee lähelle j toine tosiaan tykkää ym...ja ihan kateeks käy :ashamed: oman miehen kanssa arki menee niin helposti tasapaksuks..vaikka rakkautta oliski

Voi kun nytkin on niin ikävä sitä toista miestä, tekisi mieli laittaa viestiä, mutta aion nyt pitää vähän "etäisyyttä", siis että hän voi viestitellä sitten kun ehtii...

Kihelmöi kun vain mietinkin häntä :(

Näitä eronneitahan ne kaikki on teidän toisten kanssa ja sitten kotona ollaan ihan toista maata. Miesten kun pitää saada se perhe ja se toinen nainen että on säpinää elämässä ja pedin lämmitin sillon kun kotona on arkista.

Yhteistyössä