Ihastukseen yhteydenottaminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wieras"

Vieras
Olen nyt siinä tilanteessa, että olen toivottoman ihastunut erääseen henkilöön. En näe häntä missään, enkä omista mitään hänen yhteystietojaan. Ainoa tapa millä saisin häneen yhteyden, on Facebookin kautta. Olen yrittänyt unohtaa hänet (olemme siis olleet tekemisissä työn puolesta syksyllä), mutta en vaan saa häntä mielestäni ja JUST NYT on sellainen tunne, että tulen koko loppuelämäni miettimään "mitä jos", jos en nyt tee mitään asian suhteen!

En vain yhtään tiedä MITEN häntä lähestyisin. Mitä olisi soveliasta sanoa. Kahville en oikein viitsi pyytää, koska tosiaan olimme ihan vain työn puolesta muutamia kertoja tekemisissä toistemme kanssa ja tahtoisin lähinnä tikulla kokeilla jäätä, aluksi netin kautta, josko kummallakaan olisi jossain vaiheessa mielenkiintoa nähdä.

Nyt vain kaikki neuvot kehiin! Mitä teen? Mitä ei missään nimessä kannata sanoa? Apua apua apua, tulen hulluksi tämän tilanteen kanssa!

Kiitos AivanSama vastauksesta. "Jäit mieleen" kuulostaisi mun mielestä ihan hyvältä, mitä ovat muut mieltä? Ja mitä siihen "ympärille"? :D Tuosta tapaamisesta en uskaltaisi edes mainita vielä, kun tosiaan mulla ei ole mitään tietoa, mitä tämä toinen osapuoli minusta ajattelee. Se voi olla että kyseinen henkilö ei edes haluaisi kuulla minusta mitään. Uskallankohan sittenkään...

Kiitos AivanSama vastauksesta. "Jäit mieleen" kuulostaisi mun mielestä ihan hyvältä, mitä ovat muut mieltä? Ja mitä siihen "ympärille"? :D Tuosta tapaamisesta en uskaltaisi edes mainita vielä, kun tosiaan mulla ei ole mitään tietoa, mitä tämä toinen osapuoli minusta ajattelee. Se voi olla että kyseinen henkilö ei edes haluaisi kuulla minusta mitään. Uskallankohan sittenkään...

Jäit mieleen kuulostaa tosiaan hyvältä. Ei ole liian tungetteleva. Mutta noin muuten...

ROHKEUTTA, NAINEN! Sä uskallat. Mitä on menetettävänä, eipä juuri mitään. Ja sillähän ne toisen osapuolen ajatukset selviää kun laitat sille viestiä. Älä yhtään pyytele itseäsi anteeksi vaan ole itsevarma. :) Pyydä vaikka kahville, se on perushyvä aloitus.

[QUOTE="harmaa";29292250]Jäit mieleen kuulostaa tosiaan hyvältä. Ei ole liian tungetteleva. Mutta noin muuten...

ROHKEUTTA, NAINEN! Sä uskallat. Mitä on menetettävänä, eipä juuri mitään. Ja sillähän ne toisen osapuolen ajatukset selviää kun laitat sille viestiä. Älä yhtään pyytele itseäsi anteeksi vaan ole itsevarma. :) Pyydä vaikka kahville, se on perushyvä aloitus.[/QUOTE]

Eipä tässä tosissaan kyllä mitään menetettävää ole! Ensimmäistä kertaa olisin mitään tälläistä tekemässä. Tuntuu että ei vaan osaa ilmaista itseään ja jännittää hurjasti.

En tietenkään, kiusaan muuten vain. Lukiossa olin ihastunut yhteen tyttöön, enkä koskaan uskaltanut lähestyä häntä. Se oli piinaavaa ja se piinasi vuositolkulla sen jälkeenkin. Omasta puolestani toivon, että rohkenet kertoa ihastuksellesi tunteistasi, kävi miten kävi.

En tietenkään, kiusaan muuten vain. Lukiossa olin ihastunut yhteen tyttöön, enkä koskaan uskaltanut lähestyä häntä. Se oli piinaavaa ja se piinasi vuositolkulla sen jälkeenkin. Omasta puolestani toivon, että rohkenet kertoa ihastuksellesi tunteistasi, kävi miten kävi.

Sitä mä just pelkään että jään ikuisesti miettimään sitä "mitä jos":ta! Kai se on vaan otettava itteensä niskasta kiinni ja rohkaistuttava.

Sitä mä just pelkään että jään ikuisesti miettimään sitä "mitä jos":ta! Kai se on vaan otettava itteensä niskasta kiinni ja rohkaistuttava.

Enemmän ihmiset yleensä katuu tekemättä jättämisiä kuin tekemisiä. :)
Onnea matkaan!
"Moi! Muistat varmaan mut, nähtiin siellä ja siellä silloin ja silloin näissä ja noissa merkeissä. Jäit jotenkin mun mieleen... Lähtisitkö mun kanssa vaikka kahville joku päivä?"
Lisää, täydennä ja personoi. :D

[QUOTE="harmaa";29292364]Enemmän ihmiset yleensä katuu tekemättä jättämisiä kuin tekemisiä. :)
Onnea matkaan!
"Moi! Muistat varmaan mut, nähtiin siellä ja siellä silloin ja silloin näissä ja noissa merkeissä. Jäit jotenkin mun mieleen... Lähtisitkö mun kanssa vaikka kahville joku päivä?"
Lisää, täydennä ja personoi. :D[/QUOTE]

Kiitos, tästä oli oikeasti apua! Vähän sellaista pohjaa mitä voin muokata omani näköiseksi. Mulle täytyy näköjään opettaa kaikki kädestä pitäen :D Täytyy vielä vähän hengitellä ja laittaa jossain vaiheessa viestiä menemään, hui!

Kiva että oli apua. :) Itsekin tuskailen välillä tekstin tuottamisen kanssa ja se auttaa kun saa jonkinlaisen raakileen rungoksi eteen. :D

Pistäs hei viestiä jo tänään. Tässä on pitkä viikonloppu edessä eli hyvin aikaa tavata. ;) Ja raportoi tänne mitä tuli vastaukseksi. Mä olen utelias.

Olen itse aika ujo ihminen, mutta saan usein ihastuneena sellaisia "kerran sitä vaan eletään!"-kohtauksia ja ihan spontaanisti läväytän viestiä Facebookissa tai tekstarilla, kasvotusten yleensä humalassa saatan vain lampsia jonkun kiinnostavan miehen luo ja ehdottaa treffejä :D ikinä ei ole tarvinnut katua yhteydenottoa mielenkiintoiseen ihmiseen, useimpien kanssa on tavattu vähintään muutaman kerran, mutta ei jutusta sitten olekaan kummaltakaan puolen tullut mitään vakavampaa.. Pari kertaa aloite on johtanut jopa lyhyeen seurustelusuhteeseen. Koskaan ei kukaan ole ollut ilkeä tai tyly tai edes jättänyt vastaamatta. Moni sen sijaan on ollut aidosti ilahtunut ja yllättynyt naisen aloitteesta. :)

Nyt olen parisuhteessa miehen kanssa, joka on itse tehnyt kaikki aloitteet. Myös edellinen pitkä suhteeni alkoi miehen aloitteesta. Voisin siis päätellä oman arvostelukykyni olevan huono :D

Mitään en todellakaan kadu, elämä pitää elää eikä katua viimeisillä hetkillään tekemättä jätettyjä asioita! ;) ainoastaan itse toimeen tarttumalla saatat saada sen yhteisen tulevaisuuden miehen kanssa, haaveilu ja haihattelu ei nyt auta mitään :) tsemppiä hirveästi ja odotan innolla tarinaan jatkoa!!

[QUOTE="harmaa";29292601]Kiva että oli apua. :) Itsekin tuskailen välillä tekstin tuottamisen kanssa ja se auttaa kun saa jonkinlaisen raakileen rungoksi eteen. :D

Pistäs hei viestiä jo tänään. Tässä on pitkä viikonloppu edessä eli hyvin aikaa tavata. ;) Ja raportoi tänne mitä tuli vastaukseksi. Mä olen utelias.[/QUOTE]

Mun on pakko kerätä rohkeutta vielä yön yli! Ellei nyt illalla tule joku rohkeuspuuska tuuppimaan... :) On tämä jännää, ihan kuin olisi taas 10 vuotta nuorempi :D

Ja Carpe diem!, kiitos ihanasta pitkästä ja kannustavasta viestistä! Hyvä tietää, että joku toinenkin ujompi henkilö on uskaltanut repäistä ja tehdä aloitteita :)

Yhteistyössä