W
"wieras"
Vieras
Olen nyt siinä tilanteessa, että olen toivottoman ihastunut erääseen henkilöön. En näe häntä missään, enkä omista mitään hänen yhteystietojaan. Ainoa tapa millä saisin häneen yhteyden, on Facebookin kautta. Olen yrittänyt unohtaa hänet (olemme siis olleet tekemisissä työn puolesta syksyllä), mutta en vaan saa häntä mielestäni ja JUST NYT on sellainen tunne, että tulen koko loppuelämäni miettimään "mitä jos", jos en nyt tee mitään asian suhteen!
En vain yhtään tiedä MITEN häntä lähestyisin. Mitä olisi soveliasta sanoa. Kahville en oikein viitsi pyytää, koska tosiaan olimme ihan vain työn puolesta muutamia kertoja tekemisissä toistemme kanssa ja tahtoisin lähinnä tikulla kokeilla jäätä, aluksi netin kautta, josko kummallakaan olisi jossain vaiheessa mielenkiintoa nähdä.
Nyt vain kaikki neuvot kehiin! Mitä teen? Mitä ei missään nimessä kannata sanoa? Apua apua apua, tulen hulluksi tämän tilanteen kanssa!
En vain yhtään tiedä MITEN häntä lähestyisin. Mitä olisi soveliasta sanoa. Kahville en oikein viitsi pyytää, koska tosiaan olimme ihan vain työn puolesta muutamia kertoja tekemisissä toistemme kanssa ja tahtoisin lähinnä tikulla kokeilla jäätä, aluksi netin kautta, josko kummallakaan olisi jossain vaiheessa mielenkiintoa nähdä.
Nyt vain kaikki neuvot kehiin! Mitä teen? Mitä ei missään nimessä kannata sanoa? Apua apua apua, tulen hulluksi tämän tilanteen kanssa!