Ihastuin sitten naiseen

Olen koko ikäni luullut olevani hetero, muutaman kerran huvin vuoksi naisen kanssa suudellut. Näin tässä sitten on käynyt, olen ihastunut naiseen jonka kanssa kuljetaan yhteisessä harrastuksessa. Tunne on molemmin puoleinen, mie en vaan millään haluais uskoa sitä. On jotenkin ristiriitaiset tunteet, jotenkin sellainen että "enhän minä". Toisaalta en ole aikoihin tuntenut itseäni näin kokonaiseksi :)
 
vieras
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
anna palaa :p :p
moikka annaBell!!!! :hug:
säkin saavuit... :D
:D :hug: Moikka!Mä heräsin just :p
nyt vasta?
mä menin nukkumaan joskus 3:n aikaan..
heräsin 10.00..
sua on täällä jo kaivattu, kuivaa keskustelua.. |O
niin aikaisin :D Ai hieno :hug: :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
Niin ois niin ihanaa aatella näin, mutta tiiän että mut tuomitaan ainakin kotona jos ei muuta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
Niin ois niin ihanaa aatella näin, mutta tiiän että mut tuomitaan ainakin kotona jos ei muuta :|
Eipä kai sun tarvii kaikkea kertoa perheelle ym heti kättelyssä? Anna ajan kulua ja tutustu k.o.ihmiseen ja tilanteeseen ja ennen kaikkea sun omiin ajatuksiin ja tunteisiin ennen. Kaikki asiat ei kuulu kaikille, varsinkaan heille, jotka kuitenkin tuomitsevat!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
Niin ois niin ihanaa aatella näin, mutta tiiän että mut tuomitaan ainakin kotona jos ei muuta :|
Hei, eiköhän alkuhämmästyksen jälkeen kotiväkikin tajua sen, että sinun onnesi on tärkeämpää kuin se, mitä jokunen ahdasmielinen naapurikyttääjä kenties ajattelee ;)

 
just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
ja tällä lailla ajattelet! sanonpa vain että totta on että kerran TÄÄLÄ eletään,mutta vain TÄÄLÄ!!!!elämä kuoleman jälkeen voi olla aika karmeeta jos tolla periaatteella elää ja saa siis tehdä mitä haluaa! HUOH!!! jokainen elää miten tahtoo,mut kuoltuaan on myöhästä katua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
Niin ois niin ihanaa aatella näin, mutta tiiän että mut tuomitaan ainakin kotona jos ei muuta :|
Eipä kai sun tarvii kaikkea kertoa perheelle ym heti kättelyssä? Anna ajan kulua ja tutustu k.o.ihmiseen ja tilanteeseen ja ennen kaikkea sun omiin ajatuksiin ja tunteisiin ennen. Kaikki asiat ei kuulu kaikille, varsinkaan heille, jotka kuitenkin tuomitsevat!
Peesi. Sinun ensin oltava sujut itsesi ja tunteittesi kanssa ennen kuin alat niitä muille selvittämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
jaa no mä en ois niinkään varma kannattaako tollaseen ryhtyä!! ota raamattu kauniiseen(tai ruma kenties?) käteesi ja lue!!! ei hyvältä vaikuta
No minä en ole mitenkään uskova, mutta sen verran tiiän raamatustakin ja sen opeista että hel.vettiin sun matkas vie kun olet ensimmäisenä tuomitsemassa :hug:
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
jaa no mä en ois niinkään varma kannattaako tollaseen ryhtyä!! ota raamattu kauniiseen(tai ruma kenties?) käteesi ja lue!!! ei hyvältä vaikuta
No minä en ole mitenkään uskova, mutta sen verran tiiän raamatustakin ja sen opeista että hel.vettiin sun matkas vie kun olet ensimmäisenä tuomitsemassa :hug:
ja olinko tuomitsemassa??? sanoin vain! etpä näytä raamatusta paljon tietävän eli lue hyvä ihminen!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sihvonki:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
Niin ois niin ihanaa aatella näin, mutta tiiän että mut tuomitaan ainakin kotona jos ei muuta :|
Eipä kai sun tarvii kaikkea kertoa perheelle ym heti kättelyssä? Anna ajan kulua ja tutustu k.o.ihmiseen ja tilanteeseen ja ennen kaikkea sun omiin ajatuksiin ja tunteisiin ennen. Kaikki asiat ei kuulu kaikille, varsinkaan heille, jotka kuitenkin tuomitsevat!
Peesi. Sinun ensin oltava sujut itsesi ja tunteittesi kanssa ennen kuin alat niitä muille selvittämään.

Kiitos teille :) . Olen itsekin jotenkin kauhistunut tunteistani. Aikaa tämä varmasti vaatii. Mutta olen onnellinen :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerran täällä eletään, ja kun eletään niin miksi ei sitten siten miten tulee onnelliseksi :) Nykyään on melko harvinaista että löytää jonkun joka täydentää itseään. :heart:
ja tällä lailla ajattelet! sanonpa vain että totta on että kerran TÄÄLÄ eletään,mutta vain TÄÄLÄ!!!!elämä kuoleman jälkeen voi olla aika karmeeta jos tolla periaatteella elää ja saa siis tehdä mitä haluaa! HUOH!!! jokainen elää miten tahtoo,mut kuoltuaan on myöhästä katua!
No mä elän tässä hetkessä enkä menneessä enkä tulevassa. Ja itseppä teoistani sitten kuoleman jälkeen vastuuseen joudun jos joudun, joten älä sinä siitä turhaan murehdi =) Mieluummin olen onnellinen nyt kuin, onnellinen EHKÄ kuoleman jälkeen. Kuka sitä edes tietää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, en minä ainakaan.
 

Yhteistyössä