Ihastuin sitten naiseen

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Mä en suurin surminkaan (tuntemattomasta syystä) haluaisi parisuhteeseen samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Seikkailu mielellä, miksipä ei. Mutta tietenkin annat ajan kulua ja välität vain omista tunteistasi. Ei sinun kannata kysyä muiden mielipidettä kun kaikki eivät kumminkaan koskaan ole samaa mieltä asioista. :hug:
Näinhän se on. Kotoota saatu kristillinen kasvatus, ehkä sieltä tulee mullakin tämä outous ja epäillys. Tunteet ovat kuitenkin vahvat, todella vahvat mutta päässä on ristiriitaiset tunteet. Pitää antaa ajan mennä :heart:

 
Pastori
Samat ajatukset ehkä täälläkin vaikka kasvatus oli lähinnä aika vapaata. Mutta jotain tuon suuntaista kumminkin, mikä on normaalia ja mikä epänormaalia. Se kai siinä on sitten kun ei parisuhde naisen kanssa edes ole käynyt mielessä. Eikä se houkuta niin paljoa, että asiasta ottaisin edes selvää. Jossain bileissä voi suudella tai tehdä jotakin muuta, mutta siinä menee mun rajani.

Mietit ja tunnustelet, asioilla on tapana järjestyä! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
jaa no mä en ois niinkään varma kannattaako tollaseen ryhtyä!! ota raamattu kauniiseen(tai ruma kenties?) käteesi ja lue!!! ei hyvältä vaikuta
Yllättäen jeesustelijat löysivät tiensä tähän(kin) ketjuun.. Hiphej!
Otsikossa ei lukenut, että vain myönteiset kommentit sallitaan...
Munkin mielestä lesboilu on yökötystä!
Mitä yököttävää on rakkaudessa? :eek:

Mä sanoin, että lesboilu on yöks. (samoin homostelu), mutta rakkaus on kaunista. Älä vääristele sanojani.
No mitä sitten taroitat lesboilulla tai homostelulla? Jos kaksi naista RAKASTAA toisiaan ja osoittavat sen toisilleen, onko se rumaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole puhunut kirkonkaan tarpeellisuudesta mitään...
Olen uskovainen, kristitty, enkä kuulu kirkkoon...
Ei pahalla, mutta sitten kait oma ajattelukin on sallittua...? Etsivä löytää ;)
Oma ajattelu on toki sallittua, mutta ei se tarkoita, että synti muuttuisi vähemmän synniksi, jos ei kuulu kirkkoon ja ajattelee omilla aivoilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
jaa no mä en ois niinkään varma kannattaako tollaseen ryhtyä!! ota raamattu kauniiseen(tai ruma kenties?) käteesi ja lue!!! ei hyvältä vaikuta
Yllättäen jeesustelijat löysivät tiensä tähän(kin) ketjuun.. Hiphej!
Otsikossa ei lukenut, että vain myönteiset kommentit sallitaan...
Munkin mielestä lesboilu on yökötystä!
Mitä yököttävää on rakkaudessa? :eek:

Mä sanoin, että lesboilu on yöks. (samoin homostelu), mutta rakkaus on kaunista. Älä vääristele sanojani.
No mitä sitten taroitat lesboilulla tai homostelulla? Jos kaksi naista RAKASTAA toisiaan ja osoittavat sen toisilleen, onko se rumaa?
Sukupuoliyhteys ja rakastaminen on kaksi eriasiaa,
Jumala loi miehen ja naisen puolisoiksi toisilleen. Ei naista naiselle tai miestä miehelle.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
jaa no mä en ois niinkään varma kannattaako tollaseen ryhtyä!! ota raamattu kauniiseen(tai ruma kenties?) käteesi ja lue!!! ei hyvältä vaikuta
Yllättäen jeesustelijat löysivät tiensä tähän(kin) ketjuun.. Hiphej!
Otsikossa ei lukenut, että vain myönteiset kommentit sallitaan...
Munkin mielestä lesboilu on yökötystä!
Mitä yököttävää on rakkaudessa? :eek:

Mä sanoin, että lesboilu on yöks. (samoin homostelu), mutta rakkaus on kaunista. Älä vääristele sanojani.
No mitä sitten taroitat lesboilulla tai homostelulla? Jos kaksi naista RAKASTAA toisiaan ja osoittavat sen toisilleen, onko se rumaa?
Sukupuoliyhteys ja rakastaminen on kaksi eriasiaa,
Jumala loi miehen ja naisen puolisoiksi toisilleen. Ei naista naiselle tai miestä miehelle.
Eli mielestäsi voi olla sukupuoliyhteydessä vaikkei rakastaisikaan sitä kumppania? No hyi sinua ;)
 
kerro miltä se tuntuu
Kerro miltä se tuntuu
kun irti päästää
kerro miltä se tuntuu
kun ei mitään pelkää

Mä halvalla tavarat myisin
pois muuttaisin, siellä pysyisin
mikä maa valitaan?
mä haluan kokea kaiken
laskuvarjohypyn ja naisen
rakastaa tosissaan...
(Jenni Vartiainen )

:hug:
:)
 

Yhteistyössä