No minä en vaan pojan kanssa aattoa täällä kökkisi. Mieluummin meen vanhemmilleni vaikka siellä on porukkaa ja se ei mua haittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:no minä kyllä vietän jouluaattoni oman perheeni kanssa! eli miehen ja lapsen!
lähisukua voi sit nähdä joulupäivänä tai väli päivinä![]()
minusta aatto kuuluu olla kotona oman perheen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Plootu:Kun oli itse pieni, laajan sukuni kaikki kynnelle kykenevät jäsenet kokoontuivat joka jouluaatto isovanhempieni luokse jouluaterialle ja lahjojen jakoon. Muistelen suurella lämmöllä näitä lapsuuden sukujouluja yhteisine valmisteluineen. Nyt oman perheen kanssa menemme tänä jouluna n. kilometrin päässä asuvien appivanhempieni luokse joulunviettoon. He ovat meidät sinne itse kutsuneet ja haluavat lapset ja lapsenlapset luokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Minäkin käsitän perheen vähän laajemmin, mulla on oma perheeni (siis mies ja lapset), mutta myös se lapsuuden perhe, ja sitten toki iehellä myös on lapsuudenperhe, näin joulu isolla porukalla