Ihaninta lapsen suusta...

Tässä viikonloppuna meidän 2v8kk poika sanoi että isi lakastaa äitiä ja iisakkia. Molemmille tuli tippa linssiin ja isi sanoi että niin rakastaakin, paljon. Se tuntui tosi ihanalta, miten noin pieni poika keksii sanoa noin. Toki olen pojalle usein sanonut että rakastan sitä mutta silti.

Mikä on söpöintä/ihaninta mitä lapsi on teille sanonut??

T:Heidi81
 
Meillä on ihan tarkoituksella paljon puhuttu rakastamisesta, halattu ja pussattu- omassa kodissani se ei ollut tapana. Joten meillä poika 3v. sanoo useasti "olet tlatlas" tai "isi tlatlastaa minua". Ihaninta on ollut nyt raskausaikana pojan lohdutukset kun liitoskivut harmittaa. Kysyy "Äiti, mitä nyt taas?Ei haittaa, minä olen sinun sankari", sitten halaa ja puhaltaa. :) Tuo sankari on taidettu oppia muumeista... Eilen en meinannut päästä sohvalta ylös, niin poitsu neuvo:"Täytyy vaan liukua lattialle!" :D
 
NallePuh-81
Oma lapsi on vasta näinä päivinä syntymässä.. Mutta 6-vuotias pikkusisko sai melkein tipan linssiin. Se oli kirjoittanut jonkun kaverinsa Ystäväni-kirjaan. Kysymykseen "henkilö jota ihailen" se kirjoitti että "isosiskoni Anna". Tuntui aika upealta. Toinen sisko on 4-vuotias, molemmilta tulee paljon halauksia ja "mä rakastan sua ja vauvaa". Sillä on aina päivä pelastettu.
 
Mä aina joskus kysyn 3v. tytöltä et ootko sä äitin rakas tai sanon et sä oot äitin rakas! Yhtenä päivänä sitten ruokapöydässä tyttö painoi päänsä mun kylkeen ja sanoi hiljaa " mä olen äitin rakas!" Voi että kun oli herttaista!! =) =)
 

Yhteistyössä