Ihania munahaukkoja baarissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnee vaan tytöt...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Waas:
Kivaa yleistämistä joillakin, että kaikki yh:t on epätoivoisia tyrkkyjä. :kieh: :headwall:

Taasko olet sinkku?

Miten tämä tähän liittyy? :o

Jos mä oisin yh niin en mä itseäni silloin yh.ksi kutsuisi jos seurustelisin. Sellasen kuvan sai sun tekstistä että kivaa yleistämistä, että oisit.

Voi jehna. Kyllä ne ukkomiehet ihan itse itseään tyrkyttävät, ja varsinkin yh:lle. Ne tahtoo salaisen seksisuhteen ja sellainen yh joka ei halua sitoutua on tosi kätevä.

Kivaa yleistämistä joillakin, että kaikki yh:t on epätoivoisia tyrkkyjä. :kieh: :headwall:

Taasko olet sinkku?

Miten tämä tähän liittyy? :o

Jos mä oisin yh niin en mä itseäni silloin yh.ksi kutsuisi jos seurustelisin. Sellasen kuvan sai sun tekstistä että kivaa yleistämistä, että oisit.

Siis täh? Tuota mieltä voi olla ihan naimisissakin oleva ihminen. Ja mä seurustelen kyllä, mutta kyllä mä edelleen olen yh koska en elä avoliitossa.

Nää on aina hauskoja juttuja. "Mun mies oli viihteellä ja joutu ahdistelluks epätoivosten yh-äitien toimesta. Hyvä ku vaatteet sai päällää pitää ja karkuun pääs" :laugh: :laugh:
Joo onhan siel haku päällä olevia naisiakin, mut ei niis miehis sen enempää hurraamista ole. Yleensä kaikki uskoo sanaa, harvemmin tarvii ottaa ratakiskoo avuks et toiselle menee jakeluun ettei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen yyhoo:
Voi nääs nääs miesparkoja jotka joutuvat epätoivoisten yyhoo äitien raiskaamaksi. Nyyh!

Mä en oloe puhunut mitään siitä, että nämä munikset olisivat yh -äitejä. Kokemus on, että yleensä eivät. Mutta kyllä niitäkin varmaan joukosta löytyy.

Tulee tästä yh -yleistyksestä mieleen teini-iän viisaus kuultuna poikien suusta; tytöillä, joilla on ollut monta seksikumppania, on löysä p*llu.
Mietin silloin, kun poikaystäväni tämän nerouden minulle lausui, että entä seurustelevat tytöt sitten? Eikös he juuri harrasta enemmän seksiä? Eli heidänhän toosansa silloin on kaiken järjen mukaan huonommassa hapessa.

Mitä ajan takaa; parisuhteessa olevilla on usein pahempi seksinkaipuu kun yh:lla. Yh ei välttämättä lastenhoitorumbaa yksin pyörittävänä edes ajatella seksiä, kun arki on väsyttävää. Monessa suhteessa seksielämä ei toimi, mutta jaksamista seksin harrastamiseen on kun arki jaetaan miehen kanssa! Ja lapsettomat sinkut on asia erikseen myös. Heidän elämänsä se seksin ympärillä enemmin vasta pyöriikin:)

Oli mies tai nainen, yh tai ei, niin on äärettömän epämiellyttävää jos jää "vinkumaan" viereen vaikka seura ei todellakaan kiinnosta... :(

Ennen noin käyttyityivät känniääliömiehet, mutta nykyään känniääliönaisiakin löytyy :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli mies tai nainen, yh tai ei, niin on äärettömän epämiellyttävää jos jää "vinkumaan" viereen vaikka seura ei todellakaan kiinnosta... :(

Ennen noin käyttyityivät känniääliömiehet, mutta nykyään känniääliönaisiakin löytyy :(

Juuri näin...Se vaan tuntuu jotenkin niin paljon härskimmältä, kun röyhkeä ja käytöstavaton vonkaaja on nainen:/ Ei kai sellainen amatsonimeininki sytytä muuta kun erittäin puutteessa olevaa miestä...