Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Justiinsa sama millasia munahaukkoja siellä roikkuu. Ei kukaa vasten tahtoaan lähe niiden matkaan. Vai onko ne jo nii pahoja haukkoja et raiskaa oitis miehen siihen tiskin viereen. Jos se mies on vieraisiin mennäkseen, niin sitten se menee jos ei taho mennä niin ei mene. Ei se automaattisesti ole niistä haukoista kiinni. Jos on niin vailla omaa tahtoaan, että tarjottaessa pitää oitis käyttää tilaisuus hyväkseen niin eihän sellasella ukolla/akalla ole mitään arvoa.
Sun kommentti ei liity aloitukseen. En koe näitä muniksia minkäänlaisiksi uhiksi, ihmettelin aloituksessani lähinnä sitä, kuinka alas jotkut naiset vajoaa.
Jos omani olis pettääkseen, enpä usko, että hän sitä tuollaisten naisten kanssa tekisi, vaan etsis jotain tasokkaampaa seuraa...
aika monelle pettäjälle se on kuule "reikä ku reikä" kelpaava. siinä mitään sen ihmeempää tasoa tarvita. tosin minusta pettäjät eivät muutenkaan voi edustaa minkäänlaista tasoa. pohjasakkaa.
Ihan varmasti näin. Mutta minä en puhu nyt pettäjistä. Vaan uskollisista miehistä, joita piirittää munahaukat. Nämä pettäjämiehet eivät edelleenkään liity tämän aloituksen aiheeseen mitenkään, touhua tarkasteellaan tällä kertaa pettämishaluttoman ahdistelluksi tulleen ukkomiehen kannalta.
mä väittäsin, että sellainen kauhea piirittäminen ja "ahdistelu" on HYVIN ,hyvin minimaalinen ongelma.
tai sitten mies on niin saatana lussukka ettei osaa sanoa, että painutko vaikka helvettiin![]()
En kutsuisi "lussukaksi" miestä, jolla on käytöstavat. Epätoivoinen munahaukkakin on ihminen. Ja nainen. Ja mun mies ei todellakaan sano yhdellekään naiselle "painu helvettiin". Sanooko sun? Onnea vaan, jos asia on niin...
Ja aloituksessa minä pohdin naisten epätoivoa. Edelleenkin se oli se aloituksen pointti!!!!!! En pohtinut miehen epätoivoa näiden muniksien rivaamana. Ei se mies siellä baarissa tutise ja pelkää näitä naisia; tuskin ne häntä piirittäiskään, jos olisi kyse jostain vässykästä
Oletko itse munahaukka, vai miksi pitää yrittää kääntää keskustelu pois aiheesta täysin sivuraiteille ja alkaa syyttelemään miehiä ties mistä. Voi kettu, on niillä miehilläkin oikeus käydä baarissa rauhassa ilman, että joku munis hengittelee niskaan!
se oli esimerkki ymmärräkö, se Painu helvettiin. sen voi sanoa myös muulla tavoin, ymmärtänet.
mun mielestä sulla on erikoinen tapa pohtia "naisten epätoivoa" - haukkumalla munahaukoiksi, epäsivistymättömiksi jne. :| ihan samalle linjalle vaan ajattelin lähteä sitten kanssasi tuolla "lussukka" ilmaisulla .