ihanat tissit :)

  • Viestiketjun aloittaja nyt vartalo kunnossa
  • Ensimmäinen viesti
nopsa tyttö oot
Alkuviikosta laitettiin ja nyt jo hehkutat hienoja uusia tissejäsi? Aika nopea olet toipumaan. Mulla ainakin oli turvotusta ja sidokset tisuissa vielä viisi päivää leikkauksen jälkeen. Todellinen muoto tuli esiin vasta kuukauden jälkeen.
 
voi, voi
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:
Mä taas haluaisin pienemmät rinnat.
Mä myös vaikkei olekaan kuin rintava C mutta kun pieni ja siro muuten olen. Laitoin äsken liian pienet liivit niin heti näyttävät pienemmiltä ka kapeimmilta mutta kun sitten tursuu ja se vasta rumaa.
 
Sangria
mä olin ensimmäisellä viikolla ihan tissihirviö, kun mulle laitettiin :D nyt siitä aikaa joku 7-8kk ja nyt nämä ovat ihanat, olleet jo kyllä useamman kuukauden. mutta toipuminen vei kyllä aikaa huimasti, varsinkin kun mulle laitettiin lihaksen alle. myös mulla nyt D kuppi nyt, sama kuin ennen lapsia. muuten olen siro, mut nää sopii erittäin hyvin ruumiinmalliini. mä kävin tallinnassa ja maksoi kaikkinensa 3540e. suomessa saa mehiläisessä 5300e. mulla on mentorin silikonit jotka ovat yhdet parhaimmista, myös laittaja oli erittäin kokenut ja pätevä, otin kyllä tarkasti selvää ennen kuin tein päätöksen. ( eräällä suljetulla palstalla on monia kokemuksen omaavia ) luin tuota palstaa yli puolivuotta, ja uskalsin mennä viroon.
 
vieras
onnea silareista! Täällä myös yksi tyytyväinen silarimami, Tallinassa laitoin minäkin reilu 3500 kustansi. Tosi tyytyväinen olen ratkaisuun! Mulla myös nyt n. d-kuppi, useamman lapsen olen imettänyt, niin omat oli ruttuiset tyhjät b-kupit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onnea silareista! Täällä myös yksi tyytyväinen silarimami, Tallinassa laitoin minäkin reilu 3500 kustansi. Tosi tyytyväinen olen ratkaisuun! Mulla myös nyt n. d-kuppi, useamman lapsen olen imettänyt, niin omat oli ruttuiset tyhjät b-kupit.
Taitaa olla yksilöllistä tuo imetyksen ja raskauden vaikutus rintoihin sillä mulla ikää 35 v ja 5 lasta imettänyt,4 raskautta läpikäynyt.

SIlti olen tyytyväinen rintoihini, koko edelleen 70 DD/E
Ei nyt samanlaiset ole kuin silikonit,mutta silti kiinteät eivätkä maatakohden sojota nännit.
Ihan niin terhakat kuin tämänkokoiset voi olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryntähät:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea, jos kerran tykkäät, mä luopuisin D kupista mieluusti pois...
Samoin. Hitonmoiset selkäsäryt jos on vähänkään huonosti tukevat liivit. :/
Näin. Innolla ottaisin pienemmät tissit.
Mä ostan aina liivikaupasta liivit ja riittävän tukevat sellaiset.
Ei ole selkäsärkyjä ollut koskaan.
Ja ryhti on hyvä.
Enkä kyllä rinnostani luopuis ja iloinen olen niistä.
EHkä omaan käsitykseeni rinnoista vaikuttaa äitini nuorena sairastettu rintasyöpä.
Tuntuu vaan pahalta kun joku sanoo,että pois antaisi rintansa.
Äitini tuskin olisi pois antanut 30 vuotiaana.
Mutta antoi että sai elää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryntähät:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea, jos kerran tykkäät, mä luopuisin D kupista mieluusti pois...
Samoin. Hitonmoiset selkäsäryt jos on vähänkään huonosti tukevat liivit. :/
Näin. Innolla ottaisin pienemmät tissit.
Mä ostan aina liivikaupasta liivit ja riittävän tukevat sellaiset.
Ei ole selkäsärkyjä ollut koskaan.
Ja ryhti on hyvä.
Enkä kyllä rinnostani luopuis ja iloinen olen niistä.
EHkä omaan käsitykseeni rinnoista vaikuttaa äitini nuorena sairastettu rintasyöpä.
Tuntuu vaan pahalta kun joku sanoo,että pois antaisi rintansa.
Äitini tuskin olisi pois antanut 30 vuotiaana.
Mutta antoi että sai elää.
No en miä nyt tissejäni haluais kokonaan pois antaa!Mutta pari kokoa pienemmät;). Ja totta tuo,että hyvillä liiveillä säästyy selkäkivuilta. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:
Mä taas haluaisin pienemmät rinnat.
Peesi,minkähän hintasta se olis yksityisellä.Millähän perusteilla sen sais ihan kunnallisessa,siis terveys syistä.Nyt kuppi jotain d ja e:n välillä ja ainakin c kupiksi pitäis saada,mieluiten jopa b:ksi tosin nyt menos laihdutus joskos pienenis itsestään.
 
risto karppanen
moi ,kysyn miksi otit lisää ,eikös jumala antanut kaiken mistä voimme olla ylpeitä,mie olen itseeni kiitollinen ,vaikka colenkin hieman ylipainoinen ,mut silti jaksan itse kantaa lihani t,risto
 

Yhteistyössä