mitä nolottavaa teidän lasten suusta on kuulunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mua häveti yks päivä saunassa ihan kamalasti kun potkaisin varpaani lauteiden reunaan ja kirosin.. poika tokas vannasta "mitä vittua sä kiroilet?" kyllä itseä hävetti :ashamed:

oltiin kylässä laste kans kun poika kipus syliini, nuolas rintapielestä ja tokas "äidillä on niin ihanat tissit" :ashamed:

kesällä olin kaupassa kuopuksemme kanssa ja sillä oli nuori tyttö napapaidassa. poika sitten tokaisi kovaan ääneen, että äiti katso,tuon tytön nänni näkyy!! eli siis napa..

Meiän esikoinen kysy joskus miun siskolta että "ootsie hullu?"
Hävetti kun aattelin jos sisko luulee että oli jotain sellasta puhuttu ukon kans, vaikka ei kyllä oltu.

just tänää kaupas ihan yhtäkkiä poika karjas mulle et nyt äiti tulpa kii =( en siis just sil hetkel ees puhunu mitää!!ja ikää hepulla tulee just 3v!ja onhan noita paljonki...ei niitä vaa muista ku pitäis!

Poikapuoleni tokaisu kassalla ollessaan parivuotias ja istui ostoskärryissä:

"Meijän isillä on aika iso pippeli".

Mies maksoi just ostoksia ja mä pakkasin naama punaisena niitä :snotty:

Esikoinen lauloi kolmevuotiaana Spar-marketissa kovalla äänellä :"sähkötuoli tai giljotiini, sanon enää ei saa elää Ken Saro Viva"

Kolmonen taas totesi seurakunnan kerhon eteisessä "voi helvetin helvetti" kun ei saanut kenkää jalkaansa.

Ja kakkosen "äiti, kuka tuo pulleavatsainen mies tuolla pihalla on" sai myös välittömiin toimenpiteisiin... onneksi ei kuullut.

meil esikoine ku oli sellanen vajaa neljä-vuotias eikä osannu sanoo r-kirjainta,ni meist oli hauskaa ku se sano mulkku eli tarkotti murkku.hauskuus tosin loppu ku se rupes kaupassa huutelemaan "iskä on mulkku,iskä on mulkku" ei muuten naurattanu enää yhtää...vaa hävetti ja tyttö ei ymmärtäny miks sillei ei saa kaupassa huutaa.

Vastikään kuopukselta tiedustelin, että mitä hän haluaa joulupukilta lahjaksi.Vastas kuiskaamalla, että "paskaa" :snotty:

Samainen rakas kuopuspoikani löi kertaalleen jalkansa ovenpieleen ja huudahti "ai saatana" :kieh:

Olimme vierailulla vanhempieni luona ja mummu kyseli pojilta, että mitä ovat hommanneet.Esikoinen vastasi, että käytiin yhdessä saunassa ja kertoi, että isällä oli tosi iso pippeli :whistle: :ashamed: (puhuivat siitä jo silloin saunassa jo ja kyselivät isältään asiasta...)

Poika kaks vee... oltiin vaatekaupassa, poika istui rattaissa ja hyllyjen välissä oli asiakas poitsu huitoi ja sanoi pois pois röh röh possu... pikkasen olis naurattanut.... enkä varmasti ole opettanut:)

Poikanen oli eskarissa tehny paperilentokoneita ja sanonut että tehostaa niitä... eskaritäti oli kysellyt etä mitä se sellanen tehostaminen on...? oli poika tuumannu tätille että "Et sä voi tietää ku sä oot nainen ja blondi" ja voi että mua hävetti ku hain poikasta...

Poika oli n.2v kun ei montaa sanaa vielä puhunut mutta isäpuoli oli opettanut sanan äijä. No silloin matkusteltiin paljon bussilla ja joka kerta kun joku mies nousi kyytii, poika huusi just siinä meidän kohdalla "äijä" ...Monesti äiti "ei" ollut huomaavinaan vaan ihaili maisemia bussin ikkunasta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
"Äiti leikittäskö sitä naimista taas...?" kysyi poikanen tarkoittaen hääleikkiä... :ashamed:

meillä tätä tapahtuu usein... just ktänään sano lelukaupassa et äiti noi ponit on naimassa... ku tarkotti naimisissa/häissä. Ja yks lempiasuista roolileikeissä on häähuntu ja hame ja ylpeenä esittelee naimisasuaan... :D

olen yrittänyt hienovaraisesti korjata, mutta kyllä tolle välillä on saanu hymyillä aika kovasti... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Päiväkodin eteisessä kaksivuotiaamme ilmoitti: "Äiti kutistaa minua".

Tarkoitti kutittamista eikä tukistamista, miltä se minusta enemmän kuulosti...

Meillä esikoinen sanoi samasta asiasta, että äiti kituttaa. JA joskus kun oli vieraita niin pisti pitkälleen, nosti paidan ylös ja hihkui, Ei saa kituttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Päiväkodin eteisessä kaksivuotiaamme ilmoitti: "Äiti kutistaa minua".

Tarkoitti kutittamista eikä tukistamista, miltä se minusta enemmän kuulosti...

Meillä esikoinen sanoi samasta asiasta, että äiti kituttaa. JA joskus kun oli vieraita niin pisti pitkälleen, nosti paidan ylös ja hihkui, Ei saa kituttaa!

ei sais nauraa mut tää on ihana!!! :laugh:

Yhteistyössä