Tissikateus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pölö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pölö"

Vieras
Olin polttareissa, jossa suurin osa osallistujista oli lapsettomia neitosia. Itse olen muuten ihan hyväkuntoinen, mutta kolme lasta imettänyt. Niin ne tissit! Kaikilla koosta riippumatta niin nätit ja pyöreet. Ja mulla tämmöset alaspäin tuijottavat lapaset... Mullaki joskus oli niin ihanat pienet, kiinteet..

Tuleeko tästä nyt joku kolmenkympin kriisi sitten...
Oon kyllä kateellinen...
Enkä meinaa päästä tästä yli...

Ostat hyvät rintaliivit, ei siinä sen kummempaa. Ilmeisesti olitte saunassa tai jossain, missä näit tissit ilman vaatteita, mutta suurimman osan ajasta ihminenhän ei nakuna kulje.

• Tykkää
Reactions: Empuuu
Täällä toinen kolmekymppinen joka tuntee tissikateutta. Mulla se kateus ja inho omia tissejä kohtaan oli vielä vähän aikaa sitten todella suuri ja tuntu etten millään pääse siitä yli. Nykyään olen tullut siihen tulokseen että kai näidenkin kanssa voi elää vaikka liivejä onkin niin vaikea löytää ( tissit on G-H kuppikokoa ja roikkuu siihen malliin että väliin tuntuu suihkussa että ne vois vaan heittää olan yli niin ku vanhoilla mummoilla ).
Haaveilen kyllä pienennyksestä ja kohotuksesta, tiä sitten tuleeko siitä koskaan todellisuutta.

Mä olin riippu tissi jo ennen lapsia. Ihan oon tyytyväinen tisseihini :) Vähän isothan noi on, mutta en mä varmasti koskaan tohtisi lähteä pienentämään, joten näillä mennään :)

6125_mini.jpg