Ihanat äitienpäivälahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viides tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viides tulossa

Vieras
Sain jo tänään lapsilta ja mieheltä sellaisen lahjan,että minun piti lähteä shoppailemaan yksin. Sillä aikaa 4 lastani ja mies olivat siivonneet koko talon. Illalla tyttäreni tekivät minulle jalkahoidon ja päähieronnan ;)
Huomiseksi on vielä itse tehdyt lahjat. Minusta oli aivan mahtavaa ja arvostin sitä kovasti.

Minulle on jääkaapissa piilotettuna jotain herkkua. Ilmeisesti leivos. Lapset on tehneet lahjat hoidossa ja koulussa päiväkodissa ja huomenna sitten avataan. Iltapäivällä käydään Hesburgerissa syömässä eli on sitten myös lastenpäivä =)

Joo olen samaa mieltä ja tavaraa on muutenkin nurkat täys. Tällänen tuntuu hyvältä ja lapsetkin olivat niin täpinöissään kun kehusin heitä. Mukavaa äitienpäivää kaikille äideille!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Viides tulossa:
Joo olen samaa mieltä ja tavaraa on muutenkin nurkat täys. Tällänen tuntuu hyvältä ja lapsetkin olivat niin täpinöissään kun kehusin heitä. Mukavaa äitienpäivää kaikille äideille!!!

Juuri näin ;)

On se vaan niin jotenkin hassu tunne, kun lapset on innoissaan ja väsäävät jotain omatekoisia paketteja eikä päästä vessasta pois etten vain näe :D Voi noita hupsuja ihanuuksia! Ja sitten kun saa sen laulun, jonka 5- ja 3-vuotiaat laulavat hartaasti ja sydämensä pohjasta :heart:

Yhteistyössä