Otinko ( taas ) turhaan nokkiini?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En haluaisi olla päivän pilaaja mutta samankaltaisessa tilanteessa olen ollut. Ja syyksi paljastui tälläinen muoti-ilmiö: nettiseksisuhde. Eivät miehen sanojen mukaan olleet livenä tavanneet ja nainen asui eri kaupungissa (siitä otin selvää). Muutin pois yhteisestä asunnosta ennen kolmosen syntymää ja palasin takaisin kolmeosen ollessa puoli vuotias. Ei suhde vieläkään selvillä vesillä ole ja tästä on aikaakin jo pari vuotta. Rankkoja aikoja.

Okei. Nyt mä olen senverran hereillä, että osaan sanoa jotain järkevääkin.

Miestä ei varmaan vaan panettanut tippaakaan. (Tuttua, mulle käy usein niin)
Ja sitten miehiseen tapaansa vaan ei ymmärtänyt että naiselle etenkin raskautetussa tilassa toi on aika iso juttu ja sitärataa.

Tuskin siinä on yhtään mitään ihmeempää takana.

Ymmärrettävää, että harmittaa, mutta älä nyt suurempaa surua siitä itsellesi tee!

Niin eihän se nyt sinäänsä oo paha juttu jos seksi jää väliin... Mutta oikeesti se pettymys ja piloille mennyt loma pänniin niin pirusti. Edelleen harmittaa. Ja edelleen ollaan puhumatta...

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Niin eihän se nyt sinäänsä oo paha juttu jos seksi jää väliin... Mutta oikeesti se pettymys ja piloille mennyt loma pänniin niin pirusti. Edelleen harmittaa. Ja edelleen ollaan puhumatta...

Tosta syystä lomat ovat keljuja. Kun odottaa ja yleensä joku kyllä menee vikaan ja sitten harmittaa.

Multa saat ison halausrutistuksen. :hug:

Eihän sen koko loman olis tarvinnut tuosta pilalle mennä, kai sitä muutakin mukavaa ja rentouttavaa tekemistä on kuin seksi ;)

Mitä jos menisit halaamaan sitä miestäs, osoittaisit että rakastat, ja ettei teidän liitto kaadu siihen, että miestä ei juuri silloin haluttanut?

Mä lähden töihin.. Yhtään ei kyllä huvita.. Varmaan ärsen sille asiakkaallekin... Illalla piti mennä leffaan, ei huvita... Olkoot... En mä jaksa...

Tiedän että nyt käyttäydyn kuin 3v uhmakas, mutta mä en yritä tätä enää miehn kanssa jutella/selvittää. Mä oon yrittänyt, niillä parilla lauseella, mutta jos ei vastaa tai halua ees jutella niin olkoot.

Ja tuskin tää liitto tähän kaatuu... Ja jos kaatuu niin sit oli kyllä jo niin huonolla tolalla mun huomaamatta, että saapi mennä koko liitto.

Kuulostaa kyllä vähän oudolta, että sama homma jatkuu miehen puolelta vieläkin... Jos ei paneta, niin eikö siitä voi sanoa, mutta ei "vihoitella" päivätolkulla...

Vähänkö tuosta jäis fiilis,että jos ei haluta niin saa vihat niskaan :o osaatko yhtään kuvitella asiaa toisi päin? Miltä tuntuisi jos sua ei haluttais ja mies sen jäkeen osoittaisi kaikin keinoin pettymyksensä ja vihansa? Ei ehkä paranna saantia jatkossakaan...

Yrittäisit nyt niellä tän pettymyksen, menkää sinne leffaan ilman paineita, ilman sen kummempia odotuksia :hug:

Yhteistyössä