mitä teillä tehdään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutku

Jäsen
06.02.2005
725
0
16
mitäs teillä tapahtuu?

meillä on mies serkkupojan kanssa halkoja tekemässä/hakemassa. pojat kattoo leffaa ja mä alan just kohta siivoomaan. sellasta perus hommaa siis taas. =)

ja mitä on vielä illaksi tiedossa?

me mennään ehkä ensin mummulaan poikien pyöriä huoltaan ja sitten jos kävis serkkutytön porukoiden mökillä saunomassa ehkä. :)

Mies on laitattamassa tatuointia, kaksi vanhinta lasta nukkuu, vauva on tässä mun sylissä ja mie homehdun siis koneella. :D

*muoks* Niin ja illaksi ei suunnitelmia. Oleillaan rauhassa kotona. :)

Meillä kuopus ja mies kattoo my little ponya juniorilta, esikoinen on isällään ja varmaan tivolissa täl hetkellä. Mä ootan et kone on pessy ja vien sit pyykit ulos. Illemmalla menään käymään tuttujen mökillä. Ei siis mitään ihmeellistä tapahdu meillä.

Mies tekee autotallin pohjia ja hikoilee...mä teen ruokaa pesen pyykkejä ja sit viel pitäis imuroida mut en näköjää repee joka paikkaa niin päätin tulla koneelle...tyttö olkkarissa leikkii tyytyväisenä...

Mies on mökillä isojen poikien kanssa. Tytöt lähti kauppaan hakemaan hiivaa, että saan leipoa mustikkapiirakoita. Kaksi pienintä tuossa leikkii.Kohta laitan vauvan päiväunille ja vien taas lisää pyykkiä ulos narulle. Siis tätä näkymätöntä arkea. Huomenna pääsen töihin.

Esikko kuumeinen ja leikkii mun jättinappilaatikolla, keskimmäinen käy unille ja kuopus nukkuu....heräilee. Mies lähti korjaan mumminsa telkkaria ja minä jumitan koneella, vaikka ruokaa pitäs tehä, pyykit laittaa narulle ja siivota, mutta ei millään huvittas.

Täs ootan miestä kotiin, esikoisen kanssa pelailtiin äsken vino pino lautapelejä kun kuopus oli päikkäreillä. Nyt ne tuolla touhuilee, ja ite tästä meen just mukaan.

Kohta pitäs pakkailla iltaa varten, tää mamma lähtee saunailtaan. Kippis! B)

Mä täällä pillitän :snotty: ja tyttö kattoo lastenohjelmia.,.. mies on töissä

Suunnitelmat ois ollu et menis vaikka rannalle...mut kun on jalat niin pirun kipeet ja turvoksissa :/

No siivoilen ...(kohta)ja sitten varmaan mennää pihalle tai jotai ...saa nähä kunhan silmät hiukka laskeutuis :(

Istun koneella. Lapset 2kpl leikkii. Mies lähti kauppaan.
Iltasella tulee anoppi ja appi yökylään.

Sain äsken siivottua ja pyykkejä pesen pikku hiljaa.
Illalla vaan ollaan syödään ja saunotaan.

Nyt talonpojan salaatin tekoon, nam.

Pojat leikkii vaihteeksi sulassa sovussa motskareilla, mies laittaa poikien huoneeseen kaihdinta ja mä odottelen et pesukone pesis niin pääsis laittaa kuivuriin pyykit.
Ei vielä tietoa mitä illaksi keksitään vai keksitäänkö mitään..