V
vierailija
Vieras
Ja se top on siinä kohtauksessa kumpi?Mua häiritsee tossa HR:ssä kun softpanoissa toppi kirnuaa lantiotaan kuin Shakira, näyttävyyden vuoksi.
Todellisuudessa tossa vääntys munan jänne vinoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja se top on siinä kohtauksessa kumpi?Mua häiritsee tossa HR:ssä kun softpanoissa toppi kirnuaa lantiotaan kuin Shakira, näyttävyyden vuoksi.
Kuitenkin hienoa että mummelit käy kävelyllä lonkkavaivoista huolimatta. Liikkumattomuus on pahinta.Kåvin eilen pitkällä kävelylenkillä. Pakkanen vähän kirpaisi kyllä, sormissa tuntui. Pysähdyin myös kahville ja voisilmäpullalle. Tänään on lonkka vähän vaivannut, oliko sitten liian pitkä lenkki eilen. Lonkkavaivaa on ollut pidempään, mutta nyt on parempi jakso.
Kirnuaa? Taidat olla 60v. mummo maalta.Mua häiritsee tossa HR:ssä kun softpanoissa toppi kirnuaa lantiotaan kuin Shakira, näyttävyyden vuoksi.
Jep. Mielestäni tuo Euroopan kiertue "discoballs"markkinointi on tyhmä. Eikös Kärtsä ole räppäri, tuostahan joku saa mielikuvan että K on vaihtanut tyyliä, enpäs viitsikään ostaa lippua.
Mut kun mä haluun että on samaPaitsi että ei ole. Sintsun rusetissa on ohuempaa nauhaa
Piereminen on ikävää pakkasella.Minulla kolottaa aina pakkasella. On vähän rannekin vaivannut.
Ei nämä mummot tajua mitään.Eilen puhuttiin Harry Styleisistä joten jatketaan. Hänen albuminsa nimessä mainitaan sana disco ja diskopallo on levyn kannessa. Onkohan siinäkin virheellistä markkinointia, kun todennäköisesti sekään ei tule olemaan diskomusaa, ainakaan vähän aikaa sitten julkaistun kärkisinkun perusteella.
Sehän on kivaa pakkasella. Tietysti märkä pieru on eri asia, jos ne rippeet jäätyy siihen reiän ympärille.Piereminen on ikävää pakkasella.
Minä petyin pahasti Music for a sushi restaurant biisiin. Sitä ei ole soitettu yhdessäkään sushiravintolassa. Eikä Harry ole mikään ravintola-artisti. Laitoin hänelle palautetta.Eilen puhuttiin Harry Styleisistä joten jatketaan. Hänen albuminsa nimessä mainitaan sana disco ja diskopallo on levyn kannessa. Onkohan siinäkin virheellistä markkinointia, kun todennäköisesti sekään ei tule olemaan diskomusaa, ainakaan vähän aikaa sitten julkaistun kärkisinkun perusteella.
Hyvä, niin sitä pitää. Oppiipa olemaan.Minä petyin pahasti Music for a sushi restaurant biisiin. Sitä ei ole soitettu yhdessäkään sushiravintolassa. Eikä Harry ole mikään ravintola-artisti. Laitoin hänelle palautetta.
Niin kun ei siinä mitään epäselvää pitäisi olla. Päällä oleva on aina se top.Ja se top on siinä kohtauksessa kumpi?
Tiesit kuitenkin termin itse!!Kirnuaa? Taidat olla 60v. mummo maalta.![]()
Ei juma miten huonoa trollausta. Ei jaksa ees vitsillä alkaa vääntää tästäNiin kun ei siinä mitään epäselvää pitäisi olla. Päällä oleva on aina se top.
Työnnä se mummo vittuus sen parafiinipuikon kaveriksi!Ei nämä mummot tajua mitään.![]()
Tottakai tiedän koska olen itsekin 70v. ja maalta kotoisin.Tiesit kuitenkin termin itse!!
Muutoin toivotan sinulle hyvää sunnuntaipäivääTyönnä se mummo vittuus sen parafiinipuikon kaveriksi!
Kuka näistä mummoista?Työnnä se mummo vittuus sen parafiinipuikon kaveriksi!
Sori, en halua sinneTyönnä se mummo vittuus sen parafiinipuikon kaveriksi!
Vaikka ne kaikki kolme, joilla on keltainen naama, pyöreä pää ja vetistävät silmätKuka näistä mummoista?
Ja taas joku veeti täällä yrittää pysyä trollausten perässä. Hanki parempi harrastus nyt. Sun välihuutelut on vaan noloja.Voisilmäpulla ja kirnuaminen.Huurumunamummoilla toinen jalka jo haudassa.
![]()
Vaikka ne kaikki kolme, joilla on keltainen naama, pyöreä pää ja vetistävät silmät
Jep. Lähetääs kaikki kaffeille ja päästetään Veeti tekee läksyjä.Ja taas joku veeti täällä yrittää pysyä trollausten perässä. Hanki parempi harrastus nyt. Sun välihuutelut on vaan noloja.
Mutta kyllähän hän onkin vaihtanut vähän tyyliä.Kaikki uudemmat biisit ei oo ihan räppiä.Itse sanonut,että tykkää kokeilla eri tyylejä eikä jämähtää samaan.Onneksi esittää myös niitä vanhoja kappaleita.Itse odotan myös koska julkasis uudempia räppikappaleita.Jep. Mielestäni tuo Euroopan kiertue "discoballs"markkinointi on tyhmä. Eikös Kärtsä ole räppäri, tuostahan joku saa mielikuvan että K on vaihtanut tyyliä, enpäs viitsikään ostaa lippua.
Lonkkavaivat mummoloilla useimmiten nivelrikkoa. Se ei parane liikunnasta huolimatta, on etenevä sairaus. Joskus liika liikkuminen on pahasta.Kuitenkin hienoa että mummelit käy kävelyllä lonkkavaivoista huolimatta. Liikkumattomuus on pahinta.