Otinko ( taas ) turhaan nokkiini?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:
Ei miehet kato oikeasti vaan tajua. EI NE VAAN TAJUA - se on niille luontaista toi tajuamattomuus. Sille ois pitänyt sanoa suoraan, että nyt äijä ***** mua ja vähän helvetin rivakasti :saint:

Hyvin totta tämä :laugh:

Siksi mulla ainakin on käytössä tuo "nyt muna heilumaan"-komento tai yksinkertainen "muna suuhun"-aloitus ja aina onnistuu. Se mitään mistään hipelöimisestä tajua, alkaa vaan silittää tukkaa tai jotain ku luulee et on hellyydenkipeä sen munankipeän sijasta.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:
Ei miehet kato oikeasti vaan tajua. EI NE VAAN TAJUA - se on niille luontaista toi tajuamattomuus. Sille ois pitänyt sanoa suoraan, että nyt äijä ***** mua ja vähän helvetin rivakasti :saint:

Hyvin totta tämä :laugh:

Siksi mulla ainakin on käytössä tuo "nyt muna heilumaan"-komento tai yksinkertainen "muna suuhun"-aloitus ja aina onnistuu. Se mitään mistään hipelöimisestä tajua, alkaa vaan silittää tukkaa tai jotain ku luulee et on hellyydenkipeä sen munankipeän sijasta.

:laugh: :laugh: Noin sitä pitää toimiakin - ei muuten mene jakeluun kuitenkaan...

Siis kun tilanne olis se että meillä molemmilla oli samat ajatukset jos lähtiessä, että seksiä harrastetaan kerrankin rauhassa. Kellokin alkoi jo olee 23 tai jotain. Ekan leffan aikana jo hiplailin sisäreittiä ihan ylöskin asti ja näin. Ja kun NORMAALISTI se on ihan riittänyt ja ollut samanlainen merkki miehlle kuin joku anna munaa käsky. Ja jos ei tuohon hiplailuun vastaa edes silittämällä mua takas.

Oikeesti kun ei koskaan ennen ole tuolle miehelle rautalangasta tarvinnut tätä haluamista vääntää vaan oikeesti tajuaa kyllä vähemmälläkin, olkoonkin että on poikkeus miesten keskuudessa.

Jos hiplailulla en saa vastakaikua, en minkäänlaista, niin tylyä se mun mielestä oli. Ja loukkaannuin ja vedin koko herne pensaan nenään....

No eipä tartte haaveilla rentoutus lomista pitkään aikaan. Hukkaan vaan menevät.

Kyllä minusta kuulostaa, että miestäsi painaa jokin asia. Sinä olet antanut hänelle selvän merkin halukkuudestasi ja jopa asiaa oli etukäteen suunniteltu. Voihan se olla, että miestäsi vain ei silloin juuri haluttanut, eihän naisiakaan aina haluta. Enkä usko pätkääkään, että se johtuu sinusta tai sinun ulkonäöstäsi millään tavalla! Kyllä miehet yleensä rakastavat samalla tavalla raskaana olevaa vaimoaan, ei siinä ulkonäkö paina. Sitä paitsi sinä olet taatusti kaunis kaikkine raskauskiloinesikin! =)

Mut joo, minusta tuntuu, että miestäsi vaivaa jokin asia, joka sit vaikuttaa suorituskykyyn ja -haluun. Rukkasten saaminen tuntuu taatusti pahalle ja sen helposti vetää omaksi syyksi ja ulkonäkökysymykseksi, mutta jotenkin en usko, että tässä siitä on kysymys. Yritä jutella vielä miehen kanssa, onko töissä sattunut jotakin, onko sairastunut tms... miehet on monesti niin huonoja avautumaan tuollaisista asioista, ainakin mun mies. Päälle päin huomaa, että joku sitä painaa (siis mieltä!) mutta kun kysyy, niin kaikki on hyvin...

Voimahalaus täältä sulle, kyllä ne asiat selviää!

no hö,onpa kakka juttu.meillä oli toisten päin,kun olin raskaana.mies olisi ollut koko ajan ja itsellä ei vähempää voinut kiinnostaa.
mutta ukot on ihmeellisiä,jospa sitä pelotti että se tökkii vauvaa päähän?

Olisikos mies voinut aiemmin loukkaantua jostain?
Tuollainen tuosta nyt ekana tulisi mieleen, signaalisi lienevät kuitenkin olleet selkeät ja jos kerran mies ei vastannut silittelyyn niin voisi viitata siihenkin?
Arvauksia toki vain, luulisi myös että jos noin olisi niin olisit aistinut tunnelmassa jo aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No jos se kuuluu kategoriaan "harvemmin raskaana olevaa panemassa", mitään sen kummempaa tarkoittamatta?

Täh`?? Mitä toi tarkoitti?

No siis on miehiä jotka panee naisiaan samanlain raskaudesta huolimatta, ja miehiä joiden haluja vähän syö se kasvava lapsi siellä mahassa.
Mutta kai sä tiedät aiemminkin raskaana olleena, et miten se on sua halunnut raskauden aikana.. :D

Mun mielestä kaikki oli ok aikaisemmin. Käytiin syömässä. Takas tullessa huomasin, että sukkahoisut teki semmoisen ihrapussin taakse pepunpuolelle ja se makkara näkyi selvänä mekon alta, ku mekko oli niin ohutta ja mukaili muotoja vähän liikaa. Se huomasin ja sanoin miehelle että olis voinu sanoo että ihrat näkyy makkarana... En muuta kummaa. Tultiin huoneeseen ja molemmilla masu täynnä. Rojahdettiin sängyllä lepäämään ja kattomaan die hard 4 joka jo aikaisemmin katottiin että alkaa sileen että ollaan syömästä tulti. Se katottiin. Mutta ku leffa loppu mies rupes kanavia surffaa ja bongas tuon toisen leffan jota alkoi tuijottaa. Jatkoin makoilua kainiksessa ja hiplausta viel jonkun aikaa. Taisin sanoa että eikös sieltä tulis jotain aiheeseeen sopivampaa, siis ihan aikuisviihdettäkin, mies vaan totes mutta ku hän kattoo tätä....

Kyllä mä teidän että miehellä on murheita, niin mullakin. ja niistä on juteltu ja soviittiin ettei oteta niitä mukaan lomalle. Mun sairastelut ja tää masennus on miehellekin rankkaa kyllä mä sen tiedän. mutta kun molemmat odotettiin tuota lomaa ja rauhaa. Pettymys on niin valtava.... Joojoo, pettymykset kuuluu elämään, mutta ku nyt ei yhtään enää jaksais. Tässä on saanu pettymyksiä ihan tarpeeksi kokea viiemsten vuosien aikana.

No niimpä niin mä oon vaikee, tyhmää.... En edes yritä harrastaa tuon ukon kanssa enää mitään romanttista tai seksiin liittyvää... Katotaan sit joskus ku oon taas sen 20 kg pienempi... Ei mua kiinnosta...

ei mun raskaudet aikaisemmin oo miehen haluihin vaikuttanut. Kuten jo aikaisemmin sanoin tosin silloin en ole lihonnut näin paljon kuin nyt. aikaisemmista on tullut koko ajalta vain 6- 8 kg ja nyt jo on tullut 16 kg. :ashamed:

Osasyynä voi olla myös "liian suuret odotukset" jotka luoneet painetta illalle, helposti voi myös vaikutta siihen että kaikki ei menekään ihan suunnitellusti, joka taas entisestään nostaa pettymyksen tunnetta ja jännitettä, harmi että iltanne ainakin jossainmäärin epäonnistui. :hug:

En kuitenkaan alkaisi sinua/itseään syyttämään, eikä syyllisten haku muutenkaan ole kovin hedelmällistä, koeta muistaa hyvät asiat siinä illassanne ja anna ikävien unohtua.
Ensikerralla sitten paremmin, koeta kuitenkin pitää läheisyyttä yllä ettette ajaudu kauemmas toisistanne, lähentyminen on aina vaikeampaa kuin ajautuminen kauemmas.

Tsemppiä.

No aika kaukana nyt jo taidetaan olla... Ei olla oikeesti juteltu ton to illan jälkeen kun ehkä 10 lausetta.... Ja ei mua oikeesti edes huvita... Kun jotain kysyy ei vastausta saa... En mä jaksa...

Mä nyt ruikutan tänne ku mies on töissä ja mä yksin kiljuvien kakaroiden kanssa... Meidän piti illalla mennä koko pesua leffaan, mutta ei oikeen sekään innosta... taidaan vaan pyörähtää töissä, vaihtaa pyjaman takas ja hautautua sohvalle itse sääliin... Se sopii mulle paremmin.

No et sä turhasta loukkaantunut! Olisin mäkin nokkiini ottanut. Sen kerran kun ite aloitteen tekee ja tuleekin torjutuks, niin argh, on se vaan jotenkin "loukkaavaa"... ja varsinkin, kun teillä oli jo selvät suunnitelmat sinne mentäessä. :hug:
Mulla tuli kaks syytä mieleen miks mies noin käyttäytyi (En usko, että hän niin tyhmä ois ollu ettei sun vinkkejä tajunnu ). 1. mies oli vaan väsynyt ja häntä ei huvittanutkaan sänkytouhut.
2. sulla oli niin kovat odotukset lomalle, että ehkäpä mies koki suoriutumispaineita...

Ehkäpä sun kannattais kysyä mieheltä suoraan, että miks ei loma menny niinkuin piti.
Mutta älä nyt ainakaan itseäsi ja ulkonäköäsi asiasta syytä!

Mä olen kysyny että mieheltä MIKSI? ei vastannut mitään....
Ja en tod usko että miehellä on suoritus paineita... se ei ole ollut milloinkaan ongelma meillä... Välillä vaikka muuten kaikki on mennyt päin seiniä niin sängyssä on hommat toiminu.

Joo mutta en jaksa enää sitä... Olkoot koko ukkeli....

Sillä ei vaan haluttanu, ei naisillakaan aina haluta. Jos se otti paineita siitä että sekstailu oli suunnitelmissakin, kuka tietää. Kyl miekin oisin ollu vähän mökönä, mut ei tuo ny maatakaatavaa ole.

No jos me lähdettäs kylpylälomalle niin kyllä siinä ensin kuuluis hoitaa se romantiikka ja seksipuoli, ja vasta sen jälkeen tvn katsominen jota ehtii katsoa joka ilta kotonakin |O Eli et mielestäni loukkaantunut turhasta. Ukolles :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Miehellä oli samat odotukset näin ainakin ymmärsin. Ilmeisesti sitä ei haluttanut, kyllä mä sen tajusin. Se pettymys vaan etten kelvannut miehelleni tässä just tekee pahaa.

Ei se, ettei mies halua seksiä juuri sillä tietyllä hetkellä tarkoita ettet kelpaisi miehelle.

Js minua ei haluttaisi ja mies möksähtäisi ja epäilisi, etten pidä hänestä, niin tuntuisi muuten tosi pahalta. Ehkei haluttomuudesta syyllistäminen ole oikein järkevää, se pistää asiat vaan enemmän solmuun.

Oikeesti jos on kuiva kausi takana ja on suunniteltu ja odotettu romanttista lomaa ja mies sitten tekee tekemättömyydellä selvksi ettei kiinnosta.... Kyllä mä siitä itseeni otan. Mun itse tunto on muutenkin tällä hetkellä ihan maassa joten taisin turhasta herneet vetää nenään. Mutta silti paha olo on ja se ei helpota... Eikä mies edes halua keskustella tai tehdä mitään että tää tilanne raukeis suuntaan tai toiseen... Laittais ees kunnon riidan pystyyn... Mutta ei... Kotona vaan istui pe illan ja la päivän koneella ja antoi mun yksin maata sohvalla, välittämättä mistään....

Olen vaikea, mutta oikeesti kaipaan huomiota, hellyyttää.....

Mutta ei kai se ole synti jos mies ei halua seksiä. Kyllä muakin ehkä huvittais vaan olla lähekkäin ja katsoa leffaa jos mies olisi edellä mainitussa kunnossa. Liitoskipuja ja ties mitä.

Ei me voida naisina tietää miltä miehestä tuntuu nussia pitkällä raskaana olevaa naista. Toiset lykkii mitä vaan ja toisilla kynnys korkeampi. Ei liity rakkauden määrään.

Yhteistyössä