Ihanaa! Vatsanmuotoiluun !

  • Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti
oho
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Olen niin onnellinen.
Just miehen kanssa sovittiin, että kun tämä raskaus ja imetys ohi laihdutan sinne 58kg ja sitten saan vatsanahan ylimääräisen osan poistamisen ja rasvaimun.

Olkoon turhamaista tai ei. Mutta olen niin kovin onnellinen <3

Eikö liikunta ja terveellinen ruokavalio tulis hiukan halvemmaksi...? Ja olis varmasti turvallisempi vaihtoehto.
Juu, siis et ilmeisesti ymmärtänyt että laihdutan ihan normisti sinne painoon ja sen jälkeen ylimääräisen leikkautan pois.

Esikosta jäi jo aika kivast ylimääräistä nahkaa,joten veikkaan ettei se tämän myötä helpotu.

Normi paino on ollu tuolla 68 kg joten sen 10kg otan pois ja sitten leikkaukseen =)

Hinnat ovat noissa mitä olen katsellut 5000e ylöspäin.
Mutta on se sen arvoista.
Juu, kyl mä ihan oikein ymmärsin, mut tiedän tuon ylimääräisen nahkan omasta kokemuksesta. Ekalla kerralla sain kaksoset ja siitä ylimääräistä tuli sekä kahdesta seuraavasta normi raskaudesta vielä lisää ;) Kilot karisi miltei itsestään imettämällä pitkään, mut ylim. nahka jäi. Hyvien jumppaohjeiden, muun liikunnan ja pitkänpinnan avulla nahkakin pikkuhiljaa alkoi katoamaan :) Nyt viimeisimmästä raskaudesta jo 6v. ja ylim. nahkaa ei enää missään. Aikaa ja vaivaa se vaatii, mutta lopputulos hyvä :)
No siinä tulee mun turhamaisuus sitten varmaan suhun nähden, kun en kuutta vuotta halua palautumista odottaa.
Liikun paljon muutenkin jne.. mutta silti en ole valmis odottamaan tuota EHKÄ tapahtuvaa imettä, koska kaikilla se ei liikunnasta huolimatta palaudu.

Kerroin tilanteeni tällä hetkellä ;) Ei siihen nyt sentään 6v. mennyt :D
Tsemppiä sulle valitsemallesi tielle :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
jumppaa ystävä hyvä! jumppaa sää tarvit etkä mitään leikkauksia. säästäisit ne rahat johonkin muuhun hemmotteluun. vaikka koko perheen lomaan.
Koko elämäni olen jumppaillut :)
Ei kyse ole siitä. Ei se aina tarkoita, jos haluaa leikkaukseen että olisi epäurheilullinen jne..

Meillä syödään terveellisesti ja liikutaan.
 
voi äly...
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
jumppaa ystävä hyvä! jumppaa sää tarvit etkä mitään leikkauksia. säästäisit ne rahat johonkin muuhun hemmotteluun. vaikka koko perheen lomaan.
Jos vatsanahka venyy, ei se jumppaamalla mene kasaan. Toiset vaan niin onnellisessa asemassa, ettei koko vatsa repeä arville ja nahka veny tyhjäksi pussiksi. Silloin jumppa auttaa, mutta jos tilanne pahempi siihen ei auta kuin veitsi. Tosin mulla ei sekään, kun taipumus arpikudoksen liikakasvuun...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
jumppaa ystävä hyvä! jumppaa sää tarvit etkä mitään leikkauksia. säästäisit ne rahat johonkin muuhun hemmotteluun. vaikka koko perheen lomaan.
Koko elämäni olen jumppaillut :)
Ei kyse ole siitä. Ei se aina tarkoita, jos haluaa leikkaukseen että olisi epäurheilullinen jne..

Meillä syödään terveellisesti ja liikutaan.
Ja lisään, että esikonkin jälkeen vatsalihakseni näkyivät kun oli kulunut n. vuosi syntymästä. Alavatsan päällä roikkui vaan sellainen nahkaläpyskä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
minä myös menossa vatsankiristysleikkaukseen mutta rasvaimua en ota koska paremman tuloksen saa treenamalla.
Mä jumppaan ja tosiaan ei ole kyse etteikö olisi lihasta. Mutta ylimääräiset rasvasolut on tarkoitus imaista pois. Niin tehdään usein samalla kun vatsakiristetään :)
Eli en mitään isoa rasvaimua siihen samaan ole ottamassa. Vaan sen minkä normaalistikkin tekevät leikkauksen yhteydessä =)

 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
minä myös menossa vatsankiristysleikkaukseen mutta rasvaimua en ota koska paremman tuloksen saa treenamalla.
Mä jumppaan ja tosiaan ei ole kyse etteikö olisi lihasta. Mutta ylimääräiset rasvasolut on tarkoitus imaista pois. Niin tehdään usein samalla kun vatsakiristetään :)
Eli en mitään isoa rasvaimua siihen samaan ole ottamassa. Vaan sen minkä normaalistikkin tekevät leikkauksen yhteydessä =)
en puhunut sinusta vaan itsestäni....eikä rasvaimua tehdä jos ei ole tarvetta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
minä myös menossa vatsankiristysleikkaukseen mutta rasvaimua en ota koska paremman tuloksen saa treenamalla.
Mä jumppaan ja tosiaan ei ole kyse etteikö olisi lihasta. Mutta ylimääräiset rasvasolut on tarkoitus imaista pois. Niin tehdään usein samalla kun vatsakiristetään :)
Eli en mitään isoa rasvaimua siihen samaan ole ottamassa. Vaan sen minkä normaalistikkin tekevät leikkauksen yhteydessä =)
en puhunut sinusta vaan itsestäni....eikä rasvaimua tehdä jos ei ole tarvetta.
No sori että vastasin :eek:

Ja aika monessa paikkaa otetaan vatsalta pois ylimääräinen ja siitä sitten leikkaamattomasta ihosta joka jää siihen otetaan ylimääräiset rasvasolut pois.
Lähes joka paikassa ovat hinnoiteltu yhteen :)

Mutta juu. Sullehan tästä oli turha vastailla. =)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
minä myös menossa vatsankiristysleikkaukseen mutta rasvaimua en ota koska paremman tuloksen saa treenamalla.
Mä jumppaan ja tosiaan ei ole kyse etteikö olisi lihasta. Mutta ylimääräiset rasvasolut on tarkoitus imaista pois. Niin tehdään usein samalla kun vatsakiristetään :)
Eli en mitään isoa rasvaimua siihen samaan ole ottamassa. Vaan sen minkä normaalistikkin tekevät leikkauksen yhteydessä =)
en puhunut sinusta vaan itsestäni....eikä rasvaimua tehdä jos ei ole tarvetta.
No sori että vastasin :eek:

Ja aika monessa paikkaa otetaan vatsalta pois ylimääräinen ja siitä sitten leikkaamattomasta ihosta joka jää siihen otetaan ylimääräiset rasvasolut pois.
Lähes joka paikassa ovat hinnoiteltu yhteen :)

Mutta juu. Sullehan tästä oli turha vastailla. =)

? :eek: nyt meni kyllä ihan ohi....noh, ei se mitään...jatketaan....
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hyvä päätös!
Miksi sitä pakottaisi itsensä elämään tyhjän nahkarepun kanssa jos se kerta itseänsä häiritsee?
Peesi.
Itsekin olin menossa, lekurin kanssa päädyttiin sitten vaan vatsanalueen rasvaimuun.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hyvä päätös!
Miksi sitä pakottaisi itsensä elämään tyhjän nahkarepun kanssa jos se kerta itseänsä häiritsee?
Peesi.
Itsekin olin menossa, lekurin kanssa päädyttiin sitten vaan vatsanalueen rasvaimuun.
Täytyy katsoa, mitä sitten mun kohdalla sanovat. Veikkaan vaan, että tuo leikkaus on ainut mahdollisuus kun tuota ylimääräistä nahkaa on :/
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hyvä päätös!
Miksi sitä pakottaisi itsensä elämään tyhjän nahkarepun kanssa jos se kerta itseänsä häiritsee?
Peesi.
Itsekin olin menossa, lekurin kanssa päädyttiin sitten vaan vatsanalueen rasvaimuun.
Täytyy katsoa, mitä sitten mun kohdalla sanovat. Veikkaan vaan, että tuo leikkaus on ainut mahdollisuus kun tuota ylimääräistä nahkaa on :/
Juu kyllä se on totta että jos nahkaesiliina siinä edessä roikkuu, ei siitä "pelkällä" rasvaimulla selvitä.
 

Yhteistyössä