auts. onko pitkä päivä tiedossa ? :|Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:kait se vois olla ihana jos ei joutuis töihin lähtee. :ashamed:
Meillä ei mies herää vaikka pommi räjähtäis >:/. No, tänä aamuna sentään nukuttiin melkein puol 7. Mut oikeesti, hajoon näihin aamuihin . Sais edes joskus nukkua ja herätä rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Miten ihmeessä joku voi olla tähän aikaan vuorokaudesta pirteä??
Meillä mies yleensä aina herää lasten kanssa, niin en ole tottunut. Kyllä uni maistuisi!!!
ajoissa menin taas nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Miten ihmeessä joku voi olla tähän aikaan vuorokaudesta pirteä??
Meillä mies yleensä aina herää lasten kanssa, niin en ole tottunut. Kyllä uni maistuisi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt ja vihainen:Meillä ei mies herää vaikka pommi räjähtäis >:/. No, tänä aamuna sentään nukuttiin melkein puol 7. Mut oikeesti, hajoon näihin aamuihin . Sais edes joskus nukkua ja herätä rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Miten ihmeessä joku voi olla tähän aikaan vuorokaudesta pirteä??
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lemkille tästä pian tosiaan, vaikka kurkku tuntuu vähän karhealta...
JOSTAIN varmaan saanut lentsun |O ...
Mutta ihana aamu tosiaan...
No jos totta puhutaan, niin luulen karheuden johtuvan juoksukilometreistä, kun ei tämä nyt justiinsa alkanut...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Lemkille tästä pian tosiaan, vaikka kurkku tuntuu vähän karhealta...
JOSTAIN varmaan saanut lentsun |O ...
Mutta ihana aamu tosiaan...
Oho. :xmas:
Sori. :ashamed:
:snotty: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No jos totta puhutaan, niin luulen karheuden johtuvan juoksukilometreistä, kun ei tämä nyt justiinsa alkanut...
Tirisee tuossa pannulla munabetoniaamiainen...
Tiedät hyvin että söisin mieluummin puuroa. jos hissi veisi sen VAIN alas, eikä heti takaisin...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No jos totta puhutaan, niin luulen karheuden johtuvan juoksukilometreistä, kun ei tämä nyt justiinsa alkanut...
No hyvä.
Mut ei se, että meillä on vain puuroa... Vaihdetaanks?
Puuro onkin parasta aamuissaAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Tiedät hyvin että söisin mieluummin puuroa. jos hissi veisi sen VAIN alas, eikä heti takaisin...Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No jos totta puhutaan, niin luulen karheuden johtuvan juoksukilometreistä, kun ei tämä nyt justiinsa alkanut...
No hyvä.
Mut ei se, että meillä on vain puuroa... Vaihdetaanks?