Ihanaa sunnuntai aamua !!!!

Täällä taas pirrteenä :wave:
Toiset meillä vielä koisaa . Itse lähden kohta lenkkeilemään tuonne aamun valkenemiseen :) Ihanaaaa.

Eilen käytiin illalla leffassa katsomassa " ralliraita " . Ihan ok, suomalaisella huumorilla höystetty :):):):)

väsynyt ja vihainen
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miten ihmeessä joku voi olla tähän aikaan vuorokaudesta pirteä??

Meillä mies yleensä aina herää lasten kanssa, niin en ole tottunut. Kyllä uni maistuisi!!!
Meillä ei mies herää vaikka pommi räjähtäis >:/. No, tänä aamuna sentään nukuttiin melkein puol 7. Mut oikeesti, hajoon näihin aamuihin :(. Sais edes joskus nukkua ja herätä rauhassa.

...
Suihkuttelet suihkupullolla vähän kylmää vettä naamalle, niin herää. :)

Ja marabou: vaikka menisin nukkumaan kaheksalta, niin en kuudelta aamulla pääse ylös ilman, että on pakko!! :/ Mikäköhän siinä on..?

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt ja vihainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miten ihmeessä joku voi olla tähän aikaan vuorokaudesta pirteä??

Meillä mies yleensä aina herää lasten kanssa, niin en ole tottunut. Kyllä uni maistuisi!!!
Meillä ei mies herää vaikka pommi räjähtäis >:/. No, tänä aamuna sentään nukuttiin melkein puol 7. Mut oikeesti, hajoon näihin aamuihin :(. Sais edes joskus nukkua ja herätä rauhassa.

Huomenta! :)
Jotenkin ihana aamu ollut..
pirteenä hereillä ollaan likan kanssa oltu vaikka mä pääsin vasta puoli neljä töistä..
Lunta sataa joten kai sitä vois parin tunnin päästä lähteä koko perheen voimin lumitöihin ja ulkoilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Lemkille tästä pian tosiaan, vaikka kurkku tuntuu vähän karhealta...
JOSTAIN varmaan saanut lentsun |O ...
Mutta ihana aamu tosiaan...

Oho. :xmas:
Sori. :ashamed:

:snotty: :snotty:
No jos totta puhutaan, niin luulen karheuden johtuvan juoksukilometreistä, kun ei tämä nyt justiinsa alkanut... :LOL:
Tirisee tuossa pannulla munabetoniaamiainen... :p

IhanaValo
Huomenia vaan..Kurkku on kipeä ja nenä alottaa justiinsa vuotamisen :/
Mies menee iltavuoroon ja miun on selvittävä lasten kans vaikka olis pää kainalossa..jee jee.

No jos totta puhutaan, niin luulen karheuden johtuvan juoksukilometreistä, kun ei tämä nyt justiinsa alkanut... :LOL:

No hyvä.

Mut ei se, että meillä on vain puuroa... Vaihdetaanks? :D
Tiedät hyvin että söisin mieluummin puuroa. jos hissi veisi sen VAIN alas, eikä heti takaisin... :D

No hyvä.

Mut ei se, että meillä on vain puuroa... Vaihdetaanks? :D
Tiedät hyvin että söisin mieluummin puuroa. jos hissi veisi sen VAIN alas, eikä heti takaisin... :D
Puuro onkin parasta aamuissa :p

Yhteistyössä