Bullmastiffi Aktiivinen jäsen 23.01.2007 2 303 1 36 22.12.2008 #1 :xmas: =) Huomenna sitten Porkkanalaatikoiden teko ja Perunalaatikon teko loppuun..
tasamaan tallaaja Aktiivinen jäsen 09.06.2005 2 066 0 36 22.12.2008 #2 Mulla lähti jo lanttu- ja porkkanalaatikot eteenpäin ja perunalaatikko paistuu uunissa.
Seipääntyöntäjä Aktiivinen jäsen 22.04.2005 3 923 0 36 22.12.2008 #3 Just sammutin uunin, lähes kymmenen tuntia se yhtä kyytiä lämpimänä olikin. Mutta nyt on kaikki laatikot tehtyinä ja aika paljon muutakin.
Just sammutin uunin, lähes kymmenen tuntia se yhtä kyytiä lämpimänä olikin. Mutta nyt on kaikki laatikot tehtyinä ja aika paljon muutakin.
I iipa Aktiivinen jäsen 03.05.2007 3 987 0 36 22.12.2008 #4 Bataatti-ja punajuurilaatikot tein eilen perunalaatikko imeltymässä ja lanttulaatikon teen huomenna.